روز قدس

  • 9 خرداد, 1398 - 22:39
ما مسلمانان ایران در همراهی با مردم فلسطین برای سردادن ندای آزادی‌خواهی و برچیده شدن ظلم و غارت‌گری در روز جمعه پایانی ماه رمضان امسال نیز به مانند سال‌های گذشته به خیابان‌ها خواهیم آمد تا جامعه جهانی و همچنین زورگویان عالم بدانند که فلسطین پشتیبان دارد

هر ساله در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، مردم مسلمان با زبان روزه به خیابان‌ها می‌آیند و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را فریاد می‌زنند.
این روز که از طرف بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (رحمةالله‌علیه) به این نام نام‌گذاری شد[1]، با استقبال مردم ایران و دیگر کشورهای مسلمان همراه شد تا روزی باشد برای فریاد مبارزه با ظلم و غارتگری.
حدود 70 سال است که اراضی فلسطینیان از سوی صهیونیسم اشغال شده است و متأسفانه روز به روز نیز این اشغال گسترش یافته تا جایی که دولت اسرائیل در صدد برآمد، بیت‌المقدس را پایتخت خود اعلام کند و اربابش آمریکا نیز سفارت خود را به آن‌جا منتقل کرد. اما باید بدانند این قبیل کارها هیچ‌گاه نمی‌تواند به یک دولت غاصب مشروعیت ببخشد و آن را قانونی کند.
مردم مظلوم فلسطین برای کشور خود خون دادند و این بدان معنا است که حاضر به مصالحه با سلطه‌گران و زورگویان نیستند و برای این راه حاضرند از جان خود نیز بگذرند و این نهضت تا سرنگونی اسرائیل غاصب ادامه خواهد داشت.
ما مسلمانان ایران در همراهی با مردم فلسطین برای سردادن ندای آزادی‌خواهی و برچیده شدن ظلم و غارت‌گری در روز جمعه پایانی ماه رمضان امسال نیز به مانند سال‌های گذشته به خیابان‌ها خواهیم آمد، تا جامعه جهانی و هم‌چنین زورگویان عالم بدانند که فلسطین پشتیبان دارد و تنها نخواهد ماند و مسلمانان پشت در پشت هم برای آزادی فلسطین ایستاده‌اند.

پی‌نوشت:

[1]. پرتال امام خمینی، نامگذاری روز قدس برای اولین بار توسط امام راحل، کد خبر: 30743، تاریخ نشر: 16 مرداد 1391.

تولیدی

إضافة تعليق جديد

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Fill in the blank.