بریدن سر کودک عربستانی، زکریا الجابر به دست یک وهابی

  • 21 بهمن, 1397 - 09:28
به چه جرمی سر یک کودک شش ساله عربستانی در مقابل دیدگان مسلمانان و مادرش از تن جدا شد؟ آیا قاتل او را که یک وهابی است می‌توان انسان نامید!؟

خلاصه مقاله
زکریا الجابر کودک شش ساله عربستانی به جرم تشیع و زیارت قبر نبی مکرم اسلام، به دست یک وهابی کشته شد. این شخص وهابی با قطعه‌ای شیشه، گوش تا گوش این کودک را برید. مادرش از دیدن این صحنه به کما رفت. برخی از مفتیان وهابی کشتار شیعیان را جایز می‌دانند.

در روزهای نیمه بهمن ماه 1397 خبری در رسانه‌ها منتشر شد، مبنی بر بریدن سر یک کودک عربستانی که توسط یک وهابی سرش با شیشه بریده شد.[1] این جنایت در مدینه و در جلوی چشم مادر و مسلمانان اتفاق افتاد. مادر زکریا الجابر، کودک شش ساله عربستانی، ابتدا سعی کرد که جلوی حملات این وهابی کثیف لعین را بگیرد، ولی او به سرعت به سمت مغازه‌ای رفت و شیشه مغازه را شکست و با تکه شیشه‌ای که در دست داشت، مانند حرمله که کودکان امام حسین را به شهادت رساند، زکریا الجابر را به شهادت رساند و سر از تنش جدا کرد. مادر طاقت نیاورد و بی‌هوش بر زمین افتاد. مسلمانانی هم که در اطراف، نام مسلمانی را یدک می‌کشیدند، دخالت نکردند و فقط تماشاگر ماجرا بودند. پلیس نیز مثل همیشه دیرتر رسید و نهایتاً این فرد را بازداشت کرد و خبری از محکومیت او نیست.
اما چرا و به چه جرمی این کودک شش ساله عربستانی باید سر از تنش جدا می‌شد! آیا او گناهی مرتکب شده بود! آیا او ناسزایی گفته بود!...
تنها جرم این کودک شش ساله، مذهب و عقیده‌اش بود. او شیعه بود و این برای کشته شدن او در نزد وهابیت کفایت می‌کند. مفتیان وهابی صراحتاً فتوا به جواز کشتن شیعیان می‌دهند.[2] همین امر برای تجویز کشتار شیعیان توسط ساکنین وهابی عربستان کفایت می‌کند تا در شهر پیامبر، کودک شش ساله‌ای را سر از تنش جدا کنند. افزون بر آن‌که این مادر و کودک به زیارت قبر پیامبر آمده بودند و سفر برای زیارت در نزد وهابیت جرم است.
البته از حکومتی که روزانه جان ده‌ها کودک یمنی را می‌گیرد و با هواپیماهای جنگنده بمب بر سر کودکان و زنان می‌ریزد[3] تعجبی نیست که اتباع و ساکنینش نیز در شهر خودشان یک بچه شیعه را در مقابل دیدگان صدها نفر سر ببرند. این خصلت یزیدیان و ابن زیادها و حرمله‌ها و شمر هاست.
این حادثه بار دیگر مظلومیت شیعیان عربستان را به همگان نشان داد، ولی این بار همه رسانه‌های دنیا سکوت کردند، چون شیعیان در عین مظلومیت، آن‌قدر قوی هستند که استکبار و عوامل استکبار هراس دارند از این‌که اخبار مربوط به آنان را پخش کنند. اما یقیناً خون این کودک و دیگر کودکان یمنی، حکومت منحوس سعودی را درهم خواهد شکست.

نویسنده: مجتبی محیطی

[1]. خبرگزاری صدا و سیما، «شهادت یک کودک شش ساله شیعی در مدینه»، تاریخ انتشار: 19/بهمن/1397.
[2]. خبرگزاری مشرق، «عبدالله بن جبرين؛ قاتل شیعیان و دشمن حرم اهل‌بیت(ع)+ فیلم و تصاویر»، تاریخ انتشار: 3/ آذر/1392.
[3]. پارس تودی، یونیسف: بیش از 6 هزار کودک یمنی در جنگ کشته یا زخمی شده اند، «صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در بهمن ماه 97 اعلام کرد، 6 هزار و 700 کودک یمنی از آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن کشته و یا زخمی شده اند. همچنین یونیسف اعلام کرده است که 385 هزار کودک یمنی درچار سوء تغذیه شدید هستند و نیاز فوری به درمان دارند.»

تولیدی

إضافة تعليق جديد

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Fill in the blank.