اتحاد ملی مذهبی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن

  • 20 بهمن, 1397 - 22:37
اهل سنت به عنوان بخشی از مردم ایران همواره برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن هر سال با عزمی جزم‌تر از سال گذشته اعلام حضور می‌کنند و اجازه رسوخ و فتنه را به دشمنان انقلاب نمی‌دهند.

ملت شریف ایران، با اتحاد و هم‌بستگی مثال زدنی خود، در 22 بهمن 1357 انقلابی را به ثمر رساندند که در تاریخ جهان بی‌سابقه است. ملتی که با داشتن قومیت‌های مختلف و مذاهب گوناگون، چنان اتحادی را در مقابل چشم همه ابرقدرت‌های شرق و غرب به نمایش گذاشتند، که اجازه هیچ‌گونه مداخله و تصمیم‌گیری از جانب کشورهای خارجی را برای ایران ندادند.
انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357، پس از نثار خون هزاران شهید به پیروزی رسید و استقلال خود را جشن گرفت. از ده روز پیش از آن، یعنی در دوازدهم بهمن، بازگشت تاریخی امام راحل از فرانسه به ایران و سخنرانی آتشین ایشان در بهشت زهرای تهران به سلطنت پادشاهی در ایران پایان داد و با بیان ایشان که فرمود: «من دولت تعیین می‌کنم، من توی دهن این دولت می‌زنم و من به پشتوانه آن‌که ملت مرا قبول دارد...»، حمایت همه جانبه ملت ایران از اسلام و برقراری حکومت اسلامی را به جهانیان نشان داد و به ایشان فهماند که ملت ایران با اتحاد و یگانگی قادر به انجام هر کاری از جمله تغییر حکومت هستند.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی باز هم دشمن چشم طمع خود را نبست و به انواع حیله‌ها و راه‌کارها، از جمله جنگ و غیره در صدد آن بر آمد تا رخنه‌ای در میان ملت ایجاد کند. یکی از راه‌کارهای دشمن ایجاد تفرقه و نفاق و فتنه میان اهل سنت و شیعیان بوده و هست، تا از این طریق شکافی را میان امت واحده اسلامی باز کنند، تا اتحاد همه جانبه ملت ایران را به نحوی متلاشی کنند. اما هر ساله نمایش حضور همه اقوام و پیروان مذاهب در راهپیمایی 22 بهمن، خط بطلانی است بر افکار و نقشه‌های پلید دشمنان انقلاب اسلامی ایران.
اهل سنت به عنوان بخشی از مردم ایران، همواره برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، هر سال با عزمی جزم‌تر از سال گذشته اعلام حضور می‌کنند و اجازه رسوخ و فتنه را به دشمنان انقلاب نمی‌دهند که نمونه آن را از نظر می‌گذرانیم: «مولوی فتحی محمد نقشبندی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران به عنوان میراث گرانقدر امام خمینی (ره) نماد مقاومت و حکومت اسلامی است، برای کشورهای دیگر جهان، خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن به عنوان نماد استکبارستیزی و پیروزی خون بر شمشیر است و در این شرایط خاص که استکبار جهانی آخرین تلاش خود را برای از بین بردن منافع ایران به کار گرفته است، حضور در این راهپیمایی و اعلام حمایت از انقلاب و رهبری, بر همه ایرانیان واجب است.
وی با تاکید بر این‌که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد، گفت: از عموم مردم شهرستان سرباز دعوت می‌کنم تا هم‌چون همیشه در این راهپیمایی ضد استکباری شرکت کنند تا دشمنان بدانند، مردم شریف ایران تا آخرین قطره خون با هم متحد و برادر خواهند ماند.»[1]

پی‌نوشت:

[1]. خبرگزاری فارس، «دعوت علما و سران طوایف اهل سنت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن» کد خبر: 13951121000574، تاریخ 21/11/1395

تولیدی

إضافة تعليق جديد

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Fill in the blank.