احکام تراشی خدایان معدوم

  • 1392/02/24 - 23:53
پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_در فرقه بهائيت حد و مجازات زنا كردن به وسيله واريز پول به حساب بيت العدل است و کسيکه خانه اي را عمداً بسوزاند باید او را بکشيد
احکام تراشی بهاییت

علیمحمد باب آئيني وضع کرد که مدت دوام آن در حدود ده سال شد و پس آن به وسيله بهائيگري، نسخ شد و بيشتر احکام و حدودش، لغو گشت، ولي با اين وصف داراي احکام و حدود بسياري است؛

البته بايد گفت که باب مدت دوام آئين خود را هزار سال پيشنهاد کرده است ، ولي بهاءالله ، که سيزده سال پس از باب قيام کرد و آئين تازه ‏اي آورد و آئين باب را نسخ کرد، ادعا کرد که باب به ظهور او اشارت داده است؟!

 
به هر منوال، ما به اين اسرار کاري نداريم و اينک به بعضي از مهمترين و جالب‏ترين احکام و حدود آئين باب اشارت مي‏کنيم

حکم به پاک بودن منی
حکم باب به رفع حجاب و آزادي و معاشرت زنان و مردان
حکم آزادي ارتباط زنان با مردان بيگانه وقتي که شوهرانشان عقيم باشند
حلال بودن رباخواري در آئين باب
دستور باب به نابود کردن کتابهاي ديگران

بهاءالله نیز  همانند خدای معدوم خود احکامی را آورده که از احکام خدایش دست کم نداشته باشد و چنین میشود که خدای دوم بهاییت نیز شروع به نزول احکام مینماید

در کتاب اقدس مجازات قاتل و حکم کسيکه خانه کسي را بسوزاند چنين اعلام ميکند :
مَنْ اَحْرقَ بيتاً متعمِّداً فَاَحْرِقوه و مَنْ قتل نفساً عامداً فاقتُلُوه.
کسيکه خانه اي را عمداً بسوزانيد و کسي که کسي را عمداً بکشد بکشيد سپس مي گويد: اگر هم خواستيد آنها را در حبس ابد نگاه داريد مانعي ندارد. در پي اين حکم مي گويد

خُذُوا سُنَنَ اللّه بايادي القدرة و الأقتدار ثمَّ اترکوا سُنَنَ الجاهلين.
سنت هاي الهي را با دستان قدرت و اقتدار بگيريد و سپس سنت هاي جاهلانه را ترک کنيد» و بعد گويا متوجه غلظت حکم خود شده تخفيفي به هر دو (قاتل و آتش زننده خانه) مي دهد.

و ان تحکموا لهُما حبساً ابديّاً لا بأس عليکم في الکتاب انّه لهو الحاکم علي ما يريد. ( 1)
واگر حكم به حبس ابد داديد باكي برشما نيست دركتاب خدا ، همانا كه او حاكم است بر آنچه اراده مي كند.

نمونه اي از کفارات 

در آئين بهائي حد و مجازات زنا كردن به وسيله واريز پول به حساب  بيت العدل است . اقدس حد زاني و زانيه را چنين تعيين كرده:
خدا حكم كرده است بر هر زاني و زانيه ديه مسلمه را به بيت العدل بدهد و آن نه مثقال طلاست!». [2]

عمل شنيع لواط نيز اگرچه محكوم به حرمت است اماحد آن بعلت خجالت کشيدن خدا مبهم است

انّا نَسْتَحْيي اَنْ نذکُرَ حکمَ الغِلمانِ  ما شرم داريم كه حكم (عمل لواط)پسران را بگوئيم ؟

و این مشتی بود نمونه خروار از احکام خدایان معدوم بهایی ...!

 

 

پی نوشت :

1. اقدس ص 62

2.به سوی حقیقت علیرضا روزبهانی ص 104

 

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.