هرج و مرج سیاسی،غفلت مسئولین،تبلیغ بهاییت

  • 1392/02/07 - 17:49
بهائیان به دلیل طرد آنان از سوی ملت ایران و با استفاده از پول و امکانات آمریکا ، غرب و صهیونیست ها تلاش می کنند از هر وسیله ای برای شناساندن و تبلیغ خود بهره ببرند
روشهای تبلیغ بهاییت

بهائیان به دلیل طرد آنان از سوی ملت و دلسوزان کشور در محاق قرارگرفته و با استفاده از پول و امکانات آمریکا ، غرب و صهیونیست ها تلاش می کنند از هر وسیله ای برای شناساندن و تبلیغ خود بهره ببرند و این روزها مردم تهران شاهدند که این گروهک ایده های پوچ خود را از طریق تلفن های همراهی که در بازار عرضه می شود تبلیغ می کنند.
این حادثه رويداد جديدي است كه در اوج هرج و مرج سياسي صورت مي‌گيرد. توزيع كتاب‌هاي بهاييان بر روي موبايل در بستري از غفلت مسؤلان هر روزه درحال انجام است.
بر اساس این گزارش ، تمام كساني كه پس از خريد موبايل اپل خواهان نصب نرم افزارهاي مربوطه مي‌شوند پس از نگاهي به برنامه‌هاي نصب شده در مي‌يابند كه؛ كتاب "كلمات مكنونه" بهاييان هم به دو زبان فارسي و انگليسي بر روي موبايل‌هاي آنها نصب شده است. هر روزه دهها و بلكه صدها مورد از اين نصب‌هاي عمدتاً ناآگاهانه صورت مي‌گيرد و متأسفانه نمي‌توان خوشبين بود و دست‌هاي پشت توزيع حساب شده اين كتب انحرافي آنهم در مركز جمهوري اسلامي را نديد.
فرقه بهائیت چند سالی است بخشی از فعالیت های خود را در ایران بر حوزه آموزش و به ویژه جذب کودکان متمرکز کرده بگونه ای که اخیرا در اقدامی جدید کلاس‌های آموزشی برای مربیان کودک و والدین برگزار کرده است.
یکی از سایت‌های وابسته به فرقه صهیونیستی بهائیت در اقدامی آشکار از مربیان کودک و والدین دعوت کرده تا در کلاس‌های آموزشی این فرقه با موضوع آموزش و تربیت کودکان شرکت کنند. عوامل بهائی دستور دارند تا در این کلاس‌ها که در تهران تشکیل می‌شود و پذیرای ایرانی‌های مسلمان نیز می‌باشد، روش‌هایی همسو با القائات و دستورالعمل‌های تشکیلات بهائیت برای تربیت و آموزش کودکان ارائه نمایند.
در برگزاری این دوره از کلاس‌ها که با هزینه تشکیلات بهائیت صورت می‌گیرد، سعی می‌شود بر اساس همان روش فریبکارانه این فرقه با ارائه برخوردهای مهربانانه و دلسوزانه، افراد را به جذب در این تشکیلات ترغیب کنند.

تمرکز فرقه بهائیت بر موضوعات آموزشی و تربیتی به افراد در سنین پایین با صرف هزینه‌های گزاف شیوه‌ای است که طی چند سال اخیر از سوی این فرقه پیش گرفته شده و در شبکه‌های ماهواره‌ای این تشکیلات نیز به خوبی مشهود است. شایان ذکر است که در گذشته نیز عوامل این فرقه با تأسیس مهدکودک یا آموزش مربیان کودک سعی کرده‌اند عضوگیری برای تشکیلات خود را از سنین پایین آغاز نمایند.

با توجه به کارنامه و پيشينه شبکه و تشکيلات سياسي - اطلاعاتي فرقه ضاله بهائيت و همچنين وجود مرکزيت آن در سرزمينهاي اشغالي فلسطين ، مستندات ،آمارو قرائن به دست آمده حاکي از آن است که تشکيلات مذبور با دشمنان خارجي ملت ايران در ارتباط مستقيم بوده، داراي پيوندهاي ديرينه و مستحکمي با رژيم صهيونستي است و در ايران نيز به جمع آوري اطلاعات و فعاليتهاي نفوذي و تخريب پايگاههاي اعتقادي مردم مبادرت مي نمايند .
بر همین اساس تشکيلات فرقه ضاله بهائيت در تمامي رده ها غير قانوني و غير رسمي بوده و وابستگي آنها به اسرائيل و ضديت آنها با اسلام و نظام اسلامي محرز و خطر آنها براي امنيت ملي مدلل و مستند است و لازم است مسئولان امنیتی و فرهنگی با هوشیاری تمام با هر نوع تبلیغات این فرقه جاسوسی طبق مقررات برخورد کنند ".

 

مقاله مرتبط:

تبلیغ بهائیت در تهران

فعالیت بهاییت برای جذب کودکان

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.