پیوند بهاییت و منافقین

  • 1392/01/17 - 18:52
مهم نیست که ارمیا کیست. صدها بهایی و منافق می توانند ارمیا باشند. مهم این است که اهداف شبکه ی من و تو را رصد کنیم. چرا این همه سرمایه گذاری؟ چرا حجاب را هدف قرار داده اند؟ به دنبال چه هستند؟
پیوند منافقین و بهاییت

حالا همه می دانند که شبکه ی ماهواره ای من و تو که از شبکه های ماهواره ای بهائیان است. این شبکه ی ثروتمند که بودجه اش را کانون بهائیان حیفا در اسرائیل تامین می کند، مدتی است که به شکلی مرموزانه کیان فرهنگ و اخلاق و خانواده را در ایران مورد هجوم قرار داده است.
شبکه ی ماهواره ای من و تو مانند شبکه های لوس آنجلسی نیست که فقط به رقص و پایکوبی بپردازد و از این طریق بخواهد به اسلام و ایران ضربه بزند.

ترفند شبکه های لوس آنجلسی رو و واضح است و ملت ایران آن ها را می شناسند. دست شبکه ای چون بی بی سی هم رو شده است. همه می دانند که بی بی سی سابقه ی سیاهی دارد و با اسلام و ایران هم سر جنگ دارد. اما شبکه ی من و تو از نوع دیگری است. مسئولان این شبکه که مستقیما از سرکردگان بهائیان دستور می گیرند، چندان برای مردم شناخته شده نیستند. بسیاری از مردم نمی دانند که پشت پرده ی من و تو چه خبر است و این ها با چه اهدافی فعالیت می کنند و چه می خواهند.
علاوه بر مدیران و تامین کنندگان، بسیاری از مجریان شبکه ی من و تو هم بهایی هستند. باید مردم ایران را نسبت به اهداف شوم این شبکه آگاه کرد.

انتخاب یک بهایی
شبکه ی بهایی من و تو با همکاری پیرزن مطرب و فرتوت و معلوم الحال، در مسابقات مبتذلی که برای انتخاب خواننده برگزار کرده بود، یک زن جوان را با حجابی نصف و نیمه و روسری وارد بازی کرد. با آمدن این زن، برای آگاهان مشخص بود که نتیجه ی بازی مطربی چه خواهد شد. همه ی کسانی که از بهایی بودن شبکه آگاه بودند می دانستند چه چیزی در سر آن ها وجود دارد.

گردانندگان مسابقه ی مبتذل، با یک شوی مسخره، ارمیای بهایی را که در آب و نمک خوابانده بودند و برای چنین روزی آماده کرده بودند، پله پله سوق دادند تا به خواسته ی خود برسند.
پس از این اتفاق، اخباری در سایت ها منتشر شد مبنی بر این که ارمیا عضو گروهک تروریستی منافقین است. رفته رفته اخبار دقیق تری منتشر شد و هویت ارمیا برای همه کشف شد.

به گزارش رسانه ها، نام واقعی ارمیا، اورینب مشایخی است و عضو سازمان منافقین خلق ایران است. گویا نامبرده اصالتی اصفهانی دارد و پس از گرویدن به فرقه ی ضاله ی بهائیت از ایران خارج شده و در اروپا با یکی از اعضای منافقین ازدواج می کند. این مرد شوهر دوم اوست و اصالتی آلمانی دارد که همسو با منافقان است.

اهداف من و تو
آن چه برای من مهم است، اصالت این زن محجبه نیست. زنی که برخلاف نص صریح قران آواز بخواند و بعد هم روسری سر کند، اصالتی ندارد که ما به دنبالش باشیم. مهم اهداف شبکه من و تو است.
این رسانه با آوردن و مطرح کردن نام ارمیا، می خواهد به زنان مسلمان دیکته کند که حجاب با مطربی متضاد نیست. این همان هدف اصلی و خطرناک شبکه ی من و تو است. آن ها نهاد خانواده و اخلاق را هدف گرفته اند. برنامه ی خطرناک من و تو این نیست که هر روز به اسلام و ایران فحاشی کند. آن ها با پنبه سر می برند. ما در عصری هستیم که دقیقا از همین جا ضربه می خوریم.
مهم نیست که ارمیا کیست. صدها بهایی و منافق می توانند ارمیا باشند. مهم این است که اهداف شبکه ی من و تو را رصد کنیم. چرا این همه سرمایه گذاری؟ چرا حجاب را هدف قرار داده اند؟ به دنبال چه هستند؟

سایت تابناک در گزارشی دقیق به بخشی از اهداف این شبکه اشاره کرده است.
به گزارش تابناک: «همان گونه که پیش بینی می شد و مخاطبان نیز به این بازی پی برده بودند، یکی از برنامه های محوری «من و تو» بدون در نظر گرفتن شعور مخاطب، با یک چینش حساب شده، یک دختر محجبه را در مسابقه خوانندگی اش راه داد و برنده یک دوره از این مسابقه کرد تا این پیغام را پیش روی مخاطب ایرانی قرار دهد که در رویکردی پاردوکسیکال می توان هر عملی که در اسلام حرام است را انجام داد و خود را متعهد به عمل به احکام اسلام نیز جلوه داد!

این دختر برای حفظ حدود شرعی حتی با مردان در این برنامه دست نمی دهد و در این زمینه ها قائل به احکام دینی تشیع است اما در عین حال یکی از محکم ترین احکام دینی که تمامی مراجع تشیع بر آن وحدت نظر دارند را نادیده می گیرد و بر احکام دیگر تاکید می ورزد. این نوع برخورد با دین یکی از انگلیسی ترین شیوه های برخورد با اعتقادات سایر ملل تلقی می شود که با حفظ پوسته و سطح دین نظیر حجاب مشکلی ندارد اما به شدت پیگیر به تغییر تمامی لایه زیرین دین است.»

امیدوارم دیگر رسانه ها هم به این مساله بپردازند و مردم را آگاه کنند.

دیدگاه‌ها

با سلام/بنوبه خودم وقتی برنامه ارمیا را میدیدم بدون درنظرگرفتن همه انچه شما فرمودید برای من یک مورد محرز بود و اون اینکه این شبکه با برنامه ریزی این موضوع را های لایت کرد و برای خودش در جامعه درون ایران دنبال طرفدار بیشتر بود .در حالیکه منمیدونم این شبکه با پشتیبانی مالی بزرگی که داره حتی یک اگهی هم نداره و مردم متوجه نمیشن که بودجه این خانم و اقای عباسی که اصلا وجود خارجی ندارند و مثل ملامحمدعمر که اصلا برای طالبان وجود خارجی ندارد هست و صاحب چند شبکه منافی اخلاق حتی به زعم مردمان اروپا و امریکا میباشد..اگر برنامه های داخلی خود ما هم کمی پویاتر میشد بهتر بود ..متاسفانه تلویزیون خودمون هنوز مستندهای تکراری دهه هفتاد را بخش میکنه...وقتی مرجع و برنامه ای نباشه برای تحقیق راحت مردم زیاد متوجه این نفوذ نمیشن/متاسفانه بخش عظیمی از لطمه هایی که میخوریم از سمت خانمهای ایرانی هست چه در سطح مذهبی و یا میانه رو یا غیر مذهبی...چون اینگونه برنامه ها خواستگاه مردم ما شده..برنامه اکادمی گوگوش که کوچکترینش هست......نمیدانم خانم های ایرانی کی میاموزند که متفکرانه و صحیح از تلویزیون و حتی ماهواره با توجه به احتیاج و بیش استفاده کنند/ شبکه هایی اینچنین که کم نیستن...اموزش اگه به یکدیگر بدهیم فکر کنم بشه خوب جلوگیری کرد از اهداف این نوع رسانه ها.....من به سهم خودم همیشه در حال اگاهی دادن بقدر کفایت شنونده هستم...در پناه حق باشید

سلام و تشکر از لطف شما/ مقام معظم رهبری در یکی از دیدار های خود با جوانان چنین فرمودند : سلطه گران می خواهند نسل جوان را به «بی ایمانی، ولنگاری عقیدتی و هرزه پویی ذهنی» سوق دهند که وظیفه همه بویژه دانشگاههاست که با این طرح شوم، مقابله کنند. رسانه های دیداری و شنیداری بیگانه، حجم انبوهی از اطلاعات و تحلیل های معیوب، ناقص و غیرواقعی را پمپاژ می کنند که اگر افراد آگاه فرهنگی، دارای اطلاعات واقعی نباشند، ممکن است تحت تأثیر این تحلیل های مسموم قرار گیرند. موفق باشید

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.