دانلود کتاب شبهای پیشاور

  • 1392/06/28 - 18:23
بی شک کتاب شبهای پیشاور چون کتاب موتمر علمای بغداد یکی از کتب مناظراتی میان شیعه و اهل سنت است که می تواند هر جویای حقیقتی را سیراب کند و جالب تر اینکه این کتاب روشن می نماید که شبهات امروز وهابیت همان شبهات سابق آنهاست که سالها پیش توسط علمای بزرگ شیعه پاسخ داده شده است چیزی که هست این که تنها شکل و قالب عرضه و طرح این شبهات تغییر کرده است .
کتاب شبهای پیشاور

بی شک کتاب شبهای پیشاور چون کتاب موتمر علمای بغداد یکی از کتب مناظراتی میان شیعه و اهل سنت است که می تواند هر جویای حقیقتی را سیراب کند و جالب تر اینکه این کتاب روشن می نماید که شبهات امروز وهابیت همان شبهات سابق آنهاست که سالها پیش توسط علمای بزرگ شیعه پاسخ داده شده است چیزی که هست این که تنها شکل و قالب عرضه و طرح این شبهات تغییر کرده است .

کتاب شبهای پیشاور حاصل چند جلسه از مناظرات و مباحث عالم بزرگ و گرانقدر شیعه مرحوم سلطان الواعظین شیرازی با جمعی از علما و پیروان اهل سنت است که تجلی اثبات حقانیت شیعه در آن به وضوح دیده می شود ، استفاده از منابع و ادله محکم ، مستدل و بیشمار در اثبات مطلب مورد بحث ، رعایت کامل ادب و موازین اخلاقی و پرهیز از هر گونه توهین و افترا به طرف مقابل ، صبر و حوصله بسیار در شنیدن سخن خصم ، عدم پرخاشگری و عصبانیت و . . . از شاخصه های مهم مرحوم سلطان الواعظین شیرازی در مناظراتش با مخالفین است .

به جهت اهمیت مطالعه این کتاب و پاسخگویی آن به بسیاری از شبهات و اشکالات وهابیت بر مذهب تشیع ، لینک دانلود این کتاب را در این موضوع قرار دادیم تا خود حقانیت مذهب تشیع را نظاره گر باشید

لینک دانلود کتاب شبهای پیشاور از اینجا

دیدگاه‌ها

چرا این قضییه الان اوده سر زبانها؟

با سلام - اولا منظورتان از این قضیه روشن نیست - ثانیا مناظرات شیعه و سنی و کتاب مذکور و . . . در میان اهل فن همواره بر سر زبانها بوده شاید شما اطلاعی نداشتید !

بعد دانلود کتابی داخلش نیست

يحصص الحق فيه لقوم يسمعون ويبصرون ويتفكرون

با سلام ، مشکلی که فعلا داره رخ نشون میده تنها این بحث های بین شیعه و سنی نیست من نمیخوام که بگم کدوم راست میگه و یا کدوم اشتباه میکنه و یا اینکه حق مطلق کیه ، ولی مهمتر از همه اینها اختلاف بین مسلمانهاست که هر کدوم از این بحث ها داره به اون بیشتر دامن میزنه .مگه نه اینه که خداوند در قران میفرماید : ((إِنَّ هَذِهِ أُمَّتُكُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّكُمْ فَاعْبُدُونِ _ انبياء/ 92)) و یا (( إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ -حجرات/10)) وقتی خداوند ما رو به نام امتی واحد و برادر معرفی کرده چرا به اختلافات دامن بزنیم ، چرا علمای هر دو طرف کاری برای یکپارچه سازی امت واحد انجام نمیدن و چرا هر دو طرف به جای اینکه به سمت بحث و جدل برن به سمت اصلاح حرکت نمیکنن . ما همیشه شنیدیم که فلان عالم شیعه و یا سنی در کتاب خودش انحرافات مذهب دیگری رو بازگو کرده و یا عالمی دیگه شبهاتی رو وارد کرده و طرف مقایل هم به شبهات وارد شده جواب دندان شکنی داده ولی تا الان نشنیدیم که علما صراحتا و با پافشاری بسیار به دنبال یکپارچه سازی امت واحدی که پیامبر گرانقدر اسلام پایه گذار اون بود باشن و البته در ایران اومدن تقریب مذاهب درست کردن که اونهم تنها کارش شده نقد سایر مذاهب . هزاران تاسف براینکه در گذر زمان هم شاهان و قدرت طلبان از این تفرقه ایجاد شده سعی بر سوء استفاده کردن و دو طرف شیعه و سنی رو به جون هم انداختن تا اونها بهتر بتونن به منافع پلید خودشون دست پیدا کنن.مع الوصف این حقیر سرو پا تقصیر در اینجا از تمام برادران شیعه و سنی خودم استدعا دارم که به جای دامن زدن به اختلافات به دنبال برقرای ارتباطی سازنده در جهت گسترش مکتب انسانسازی باشیم که امروزه گروههای تروریستی به نام اون در هر جایی شروع به همنوع کشی کردن و اسم اون رو دفاع از حق و اسلام میذارن اشخاصی چون بشار اسد قاتل و یا گروه های تروریستی چوان داعش که لکه ننگی هستن که نام اسلام رو یدک میکشن. به امید روزی که مهدی موعود پیامبر اسلام (ص) ظهور کنه و با دین پاک اسلام مردم رو به سوی صلح و ارامش رهنمون باشه. الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر

چند نکته رو یادت باشه 1-اگر تشیع نمیخواست یکپارچگی ایجاد بشه هیچ وقت یکی از هفته هارو به هفته وحدت نامگذاری نمیکرد 2-اگر تشیع نمیخواست یکپارچگی ایجاد بشه هیچوقت توهین به هرگونه مقدسات اهل سنت رو حرام اعلام نمیکرد 3-اینکه شما میگی بشار اسد قاتله درواقع نشون میده شما سنی هستی چون دقیقا تشیع خلاف این رو قبول داره 4-خط سوم از اخر رو یکبار خودت بخون،مهدی موعود پیامبر اسلام؟؟؟ 5-وقتی علمای اهل سنت صدام رو شهید و (رضی الله عنه )خطاب میکنن درواقع به همه نشون میدن که حاصل یه ازدواج فامیلی بودن و نه بیشتر!!! 6-شما هر شبهه ای رو که اهل سنت وارد کرده و شیعه با توجه به روایات پیامبر و قران و کتب خود اهل تسنن جواب نداده رو به من بگو من خودم اعلام میکنم که سنی شدم! 7-این مذهب به راحتی بدست ما نرسیده که ما دربرابر ظلم و ستم هایی که بهش میشه ساکت بشینیم و بخوایم خودمونو به نفهمی بزنیم!!

خوبه خیلی خوب

عالی بود ممنون

با سلام خدمت حسين عزيز، اينكه شما سخن اتحاد را ميان مي كشيد حرف بسيار منطقي است واين سخن اتحاد سالهاست كه از طرف علماء شيعه مطرح گشته است بالاخص از طرف بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي يعني حضرت امام خميني (ره) و همچنين خلف صالح ايشان يعني مقام معظم رهبري، منتها، بحثهاي علمي وبه قولي بحثهاي طلبگي و اثبات حقانيت شيعه هيچ منافاتي با اخلاف و به هم زدن اتحاد ندارد. ولي سخن اينجاست كه طرف مقابل يعني وهابيت خبيث بحثهاي بسيار دامنه داري بر عليه شيعه و مكتب ناب اهلبيت آغاز كرده است كه ذهن جوانان شيعه و سني را مشوش مي كند بحثهاي بسيار كذب و دروغ را به شيعه نسبت مي دهد لذا است كه علماء و بزرگان شيعه ناچار هستند تا از اين تهمتهاي ناروا پاسخ بدهند. فرقه هاي تكفيري و داعش و النصره و بوكو حرام براثر تبيلغات فاسد و مسموم وهابيت دست ساز انگليس است كه در جهان اسلام به وجود آمده است.

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.