تجمعی به یاد زندانیان مسیحی ؟!

  • 1394/01/09 - 18:25
در ایران برخی مبلغین مسیحی مشغول سوء استفاده مالی و اخلاقی از جوانان غافل هستند. از جمله آن‌ها سعید عابدینی و خانجانی است. کسانی که دستگیر می‌شوند، مجرم دینی نیستند بلکه مجرم اجتماعی و سیاسی هستند. یعنی به جرم اینکه مسیحی هستند، دستگیر نمی‌شوند بلکه به جرم اینکه فساد و جنایت و خیانتی انجام داده‌اند، دستگیر می‌شوند...

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ هر از چندگاهی مسیحیان خارج از کشور تجمعاتی را تحت عنوان «حمایت از نوکیشان مسیحی ایران» انجام می‌دهند.  «تجمع حامیان زندانیان مسیحی و سیاسی ایران، امروز 28 مارس 2015 برابر با 8 فروردین 1394 در میدان سرگل استکهلم برای حمایت از کلیه زندانیان سیاسی در ایران مخصوصا زندانیان مسیحی مانند کشیش سعید عابدینی و نیز به یاد فرخنده دختر افغان که بخاطر جهل و تعصب کور در افغانستان، بطور وحشیانه ای به قتل رسید.»

اما چند نکته:

- قتل «فرخنده» دختر افغان، از نظر اسلامی نیز تأیید نیست؛ چرا که از نظر اسلام اگر کسی جرمی مرتکب شد، باید دادگاه صالحه به جرم او رسیدگی کند نه مردم کوچه و بازار.
- قتل «فرخنده» دختر افغان، در افغانستان بوده و ارتباطی با ایران ندارد.
- ادیان در ایران اسلامی، آزادند تا مراسم دینی خود را به جا آورند و کلیسا و کنیسه و معبد داشته باشند. نماینده یهودیان در ایران معتقد است: «ايران يکي از آزادترين کشورهاي دنيا در انجام تشريفات ديني کليميان» است[1].
- گزارش‌های شبکه‌های خارجی نیز حاکی از آزادی ادیان در ایران دارد. به عنوان مثال نگاه کنید به گزارش سی‌ان‌ان[2] و شبکه 24 فرانسه از زندگی یهودیان در ایران.[3]
- در ایران برخی مبلغین مسیحی مشغول سوء استفاده مالی و اخلاقی از جوانان غافل هستند. از جمله آن‌ها سعید عابدینی[4] و خانجانی[5] است. کسانی که دستگیر می‌شوند، مجرم دینی نیستند بلکه مجرم اجتماعی و سیاسی هستند. یعنی به جرم اینکه مسیحی هستند، دستگیر نمی‌شوند بلکه به جرم اینکه فساد و جنایت و خیانتی انجام داده‌اند، دستگیر می‌شوند.

پی‌نوشت:

[1] . ایران از آزادترین کشورهای دنیا در انجام تشریفات دینی.
[2] . گزارش سی‌ان‌ان از وضعیت یهودیان ایران.
[3] . زندگی یهودیان در ایران.
[4] . سعید عابدینی کیست؟/ ؛ گفتگو با دختری که قربانی انحرافات کشیش سعید عابدنی شده است.
[5] . کشیش خانجانی فرستاده شیطان.

تولیدی

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.