کمپین نه به آزار بهائیان یا کمپین جاسوسان و عوامل صهیونیست علیه ایران!

  • 1393/11/08 - 13:53
با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین تعالیم بهائی عدم مداخله در امور سیاسی است، سران اسرائیلی نشین بهائیت، با راه اندازی چنین برنامه‌هایی سعی در پیشبرد اهداف سیاسی خود به صورت غیر مستقیم و به دور از مظان اتهام دارند. تشکیلات بهائیت در فضاهایی همچون «کمپین نه به آزار بهائیان»، هیچگاه اشاره ای به جنایات بهائیان در طول تاریخ 172 ساله خود...

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ اخیرا عوامل فرقه ضاله بهائیت در فضای مجازی (فیسبوک) کمپینی به نام «کمپین نه به آزار و زندان بهاییان» ایجاد کرده اند و با عوام فریبی، درج اطلاعات دروغین ونشر اکاذیب قصد تشویش اذهان عمومی و مظلوم نمایی در بزرگترین شبکه اجتماعی فضای مجازی را دارند. این کمپین دروغین، با مظلوم جلوه دادن افرادی همچون جاسوسان اسرائیل و ایادی استکبار به عنوان مظلومان جامعه ایران، سعی در تشویش اذهان عمومی و بهره برداری از آن در راستای اهداف استعماری می‌باشد و روی دیگر آن مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد. 
با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین تعالیم بهائی عدم مداخله در امور سیاسی است، سران اسرائیلی نشین بهائیت، با راه اندازی چنین برنامه‌هایی سعی در پیشبرد اهداف سیاسی خود به صورت غیر مستقیم و به دور از مظان اتهام دارند. تشکیلات بهائیت در فضاهایی همچون «کمپین نه به آزار بهائیان»، هیچگاه اشاره ای به جنایات بهائیان در طول تاریخ 172 ساله خود نداشته و گویا گمان می‌برند مردم ایران کشتار مردم بی‌گناه در قائم‌شهر و در جریان فتنه قلعه شیخ طبرسی، ترور علامه محمد تقی برغانی، جنایات بابیان و بهاء الله در عراق و گروه جلادان خونخوار وی، چپاول سرمایه‌های ایرانی توسط وزرای پهلوی و جنایات بسیاری از خوانین بهائی، پرونده سیاه افرادی همچون فریدون توانگری، باغ اویسی قم، قتل یک پیرزن و فرزندان وی فقط به جرم نپذیرفتن بهائیت، جنایات بهائیان در شهرک سعدی شیراز، تلاش در راستای براندازی نظام در فتنه 88 و چندین اختلاس بزرگ را (که تنها نمونه کوچکی از جنایات بهائیت است) از حافظه خود پاک می‌کنند.

سران این کمپین با بودجه هایی که صهیونیست‌ها در اختیار آنها گذاشته اند با ساختن فیلم‌های مستندِ دروغین در مورد اخبار فرقه ضاله بهاییت سعی در جذب نیرو و تبلیغ فرقه ضاله بهاییت دارد. از جمله فیلم‌های مستندی که این کمپین ساخته است مستند نقض حقوق بشر بهاییان در ایران است که در این مستند افراد خودفروخته و جاسوسان به صهیونست را قهرمان ملی جلوه می‌دهد. یکی دیگر از تعالیم بهائی (در ادعا)، وحدت عالم انسانی و الفت و محبت در دین است در حالی که بنای این کمپین بر اساس توهین به دین مبین اسلام و علمای بزرگ اسلامی می‌باشد. 

بازنشر

دیدگاه‌ها

دوست عزیز اینکه همه پیروان یک آئین را جاسوس بدانیم مطابق انصاف و عدالت نیست. آیا اگر تعدادی مسیحی جاسوسی کنند صحیح است که همه مسیحیان را جاسوس بنامیم؟ اگر فرضا چند بودائی مرتکب جنایتی شوند آیا باید همه بودائیان را محروم از حقوق انسانی دانست؟ بهائیان در همه کشورهای جهان وجود دارند و مورد احترام و تحسین جوامع خود هستند. نمی توان همه آنها را جاوس و جنایتکار دانست.

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.