احکام زنان و ازدواج موقت در ایران باستان

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ زن در ایران باستان چه جایگاهی داشته است؟ برخی از محققین بر این باورند که دیدگاه‌های سیاسی محققین در این رابطه تأثیر گذار بوده است. برخی که مخالف اسلام هستند، سعی می‌کنند جلوه زن را در ایران باستان بسیار خوب جلوه دهند و برخی که مخالف حکومت پادشاهان هستند، سعی می‌کنند جلوه زن در ایران باستان را به زشتی ترسیم کنند. برنامه پرگار بی بی سی فارسی از کارشناسان مختلفی دعوت کرده است تا در این زمینه به بررسی نظرات مختلف بپردازد. نظر این محققین از این جهت حائز اهمیت است که از شواهد مشخص است که متعصبین اسلامی نیستند تا بخواهند جلوه زن را بد جلوه بدهند. کارشناسان تحقیقات علمی خود را در این‌باره ارائه می‌دهند.

کد ویدئو برای استفاده در وبلاگ یا سایت شما:

دیدگاه‌ها

سخن اینها قابل نقده. یکیشون میگه: صیغه یعنی نگاه کردن به زن بعنوان یک کالا و کارگر در حالی که چنین نیست. زن قدرت انتخاب داره و او هم بهره برداری جنسی می کنه. اگر درست نگاه کنیم، این قضیه بنفع زنه چون هم لذت میبره و هم پول میگیره

کاملا معلومه شیعه انگلیسی هستید.حالا بی بی سی خوب شد.

BBC رسانه و بوقچي استعمار است. اگر امام سجاد (ع) از منبر يزيد براي اعلان حقيقت استفاده ميكند، اين به معني "خوب" بودن يزيد و قصرش نيست. اگر امام صادق (ع) در گفتگو با زنديق، از منطق و گفته‌هاي خود آن زنديق استفاده ميكند، اين به معني تأييد منطق زنادقه نيست. درباره شيعيان انگليسي نيز مواردي نقد به اين فرقه وارد كرده ايم، كه در سايت موجود است. با اتهام زني جز اينكه بار گناهان ديگران را به دوش خود بكشيد، چيزي نصيبتان نخواهد شد.

تشیع خود شما هم انگلیسی است. سید صادق شیرازی قمه زنی رو ترویج میده و به نائب امام زمان به خاطر مخالفت توهین میکنه، قطب عالم امکان شما رائفی پور هم بر اساس مکتوبات ابوالکلام آزاد و استادش سر سید احمد خان هندی که مزدوران انگلیس بودند کوروش پرستی رو ترویج میده و به نائب امام زمان به خاطر مخالفت توهین میکنه! رائفی پور در حالی در این موارد انگلیس رو محکوم میکنه تا این مطالب رو نفی کنه که خودش داره در ترویج کوروش پرستی از انگلیس تقلید میکنه! همه این حرف ها برای راه گم کردن هستند. دعواهای ظاهری رائفی پور با صادق شیرازی مثل دعوای دو ضد انقلاب و افشاگری علیه یکدیگر است! سر و ته یه کرباسید! صادق شیرازی مردم شیعه رو قمه زن نشون میده، رائفی پور هم با ذوالقرنین جا زدن کوروش و امام زمان داره امام زمان رو عین کوروش بی گناه کش نشون میده و بین هر دو ارتباط برقرار میکنه! حالا که رائفی پور این دو رو تا با واسطه ذوالقرنین به هم پیوند میزنه، فقط کافیه خارجی ها امام زمان رو در گوگل جستجو کنند تا با مطالب ضد حقوق بشری مربوط به کوروش روبرو شوند، دیگه هرگز مسلمان شیعه نخواهند شد و شیعیان رو به وحشی بودن متهم خواهند کرد، مخصوصا بعد از طوفان توئیتری که به دستور رائفی پور برپا شد! راستی دوقطبی حق و باطل از اصول اسلامی است ولی تک قطبی تسامح از اصول فراماسونری است که رائفی پور کوروش پرست با محکوم کردن اولی و با پیش کشیدن دومی در حال استحاله انقلاب اسلامی است.

سلام. بسیار عالی. لطفا در پیج اینستاگرام ما (نقد باستانگرایی) به آدرس: ir_bastan عضو شوید. با تشکر

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.