الفت بین قلوب در چهل سالگی انقلاب

  • 20 بهمن, 1397 - 23:59
دشمنان کور دل انقلاب اسلامی که نمی‌خواستند انقلاب اسلامی ایران به این مرحله از دوران خود برسد حال باید به تماشا بنشینند و ببینند که ایران اسلامی با اقتدار، با اتحاد، با برادری و با الفتی که همه جامعه در آن سهیم هستند خود را به رشد و بالندگی رساند و اینک چهل سالگی خود را جشن می‌گیرد.

انقلاب اسلامی ایران به مرز چهل سالگی خود رسید و دشمنان کور دل انقلاب اسلامی که نمی‌خواستند انقلاب اسلامی ایران به این مرحله از دوران خود برسد، حال باید به تماشا بنشینند و ببینند که ایران اسلامی با اقتدار، با اتحاد، با برادری و با الفتی که همه جامعه در آن سهیم هستند، خود را به رشد و بالندگی رساند و اینک چهل سالگی خود را جشن می‌گیرد.
ملت ایران از عرب و عجم و کرد و ترک و بلوچ، شیعه و سنی و کلیمی و مسیحی، همه با هم دست در دست یکدیگر دادند و با اتحاد در مقابل همه دشمنان ایستادگی کردند و در جنگ تحمیلی همه با هم خون دادند و از آبرو و شرف و جان و مال و ناموس ایران زمین دفاع کردند. در روزگار سختی همه پشت در پشت هم یک صدا و هم‌نوا بودند و ثمره آن انقلابی شد مردمی، با تکیه بر آراء همه ملت و قدرتی شد در منطقه که هیچ تحول سیاسی بدون مداخله و نظر ایران در آن ممکن نیست.
پیام انقلاب اسلامی ایران به همه جهان، خصوصاً مسلمانان و کشورهای اسلامی اتحاد، برادری، تکیه بر مردم کشور و توان ملی است. همان چیزی که ایران را در این چهل سال به استمرار کشاند. پیوند مودت و برادری را خداوند در قرآن سفارش کرده و اعتقاد همه ما مسلمانان آن است که کلام الهی به نفع بشر و ما خواهد بود، زمان ندارد و به کهنگی نمی‌گراید.
ما هم‌اکنون نیز دست خود را به گرمی در دستان هر کسی‌که با ما پیوند برادری و اخوت ببندد، می‌فشاریم و او را برادر می‌دانیم و برادروار با او برادری خواهیم کرد. در مشکلات و سختی‌ها دوشآدوش هم خواهیم بود و نعمت آسایش را به یکدیگر تقسیم خواهیم کرد.  

پی‌نوشت:

خبرگزاری تسنیم، «نگاهی به حماسه ۱۱ هزار شهید اهل سنت در سراسر کشور» کد خبر: 1270186، تاریخ 28/9/95

تولیدی

إضافة تعليق جديد

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Fill in the blank.