سپاه و ریشه کن شدن داعش از منطقه

  • 28 فروردين, 1398 - 23:05
داعش در بسیاری از مناطق کشورهای همسایه و به ویژه در عراق و سوریه مردم بی‌گناه و مسلمانان ساکن در شهرها را از دم تیغ گذراند و چهره ترسناکی را از خود به جهانیان معرفی کرد. سپاه پاسداران با رشادت وارد عمل شد و با قدرت و اقتدار این غده سرطانی را از منطقه پاکسازی کرد.

اسلام از بدو آغاز، همواره دشمنان و معاندانی را در رو به روی خود دیده است که همیشه در صدد مانع تراشی برای به ثمر نشستن اهداف خود بود. این روند تا به امروز و با تشکیل دولت اسلامی در ایران که از بهمن 1357 شروع شد نیز ادامه یافت.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وقتی مستکبران عالم، دست خود را از ثروت‌های خدادادی ایران مانند نفت و غیره، کوتاه دیدند، دشمنی و کارشکنی خود را با این نظام مقدس دو چندان و بلکه صد چندان کردند. در اوائل انقلاب، با ترور شخصیت‌ها و بمب‌گذاری‌ها و به راه انداختن جنگ تحمیلی، این روند خصمانه خود را ادامه دادند و تمام تلاش خود را برای تضعیف اسلام و دولت ایران با انواع تحریم‌ها و ممنوعیت‌ها دنبال کردند که خوشبختانه و به حمدلله تنوانستند کار موثری را از پیش ببرند.
دولت‌های مستکبر در نهایت چاره را در این دیدند که گروهکی مانند داعش را بهاء دهند و با تقویت آن، کم کم پای آن را به داخل مرزهای ایران بکشانند و خواست خود را از این طریق تامین کنند. اما هوشیاری مسئولین نظام و به ویژه فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری، بر مکر ایشان قائق آمد و قبل از این‌که ایشان بخواهند از کشورهای همسایه به ایران نفوذ کنند، در همان‌جا سد راهشان شدند و آن‌ها را در همان‌جا متوقف کردند که رئیس کل دادگستری کرمان در این رابطه اظهار کرد: «جامعه جهانی شاهد است که بخش عمده اعاده نظم و امنیت در غرب آسیا و ریشه کنی داعش و گردهمایی تروریستی در منطقه، محصول مجاهدت‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی، تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.» [1] اما به هر حال، متاسفانه داعش در بسیاری از مناطق کشورهای همسایه و به ویژه در عراق و سوریه، مردم بی‌گناه و مسلمانان ساکن در شهرها را از دم تیغ گذراند و چهره ترسناکی را از خود به جهانیان معرفی کرد. این‌جا بود که سپاه پاسداران، با رشادت وارد عمل شد و در عملیات‌های منسجم و هوشمندانه خود و با قدرت و اقتدار این غده سرطانی را از منطقه پاکسازی کرد و ملت‌های مسلمان را از فجایع داعش در امان ساخت.

پی‌نوشت:

[1]. خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، «نقش سپاه پاسداران در دفاع از کشور و امنیت منطقه برجسته است»، کد خبر: 98012208957، تاریخ نشر: 22 فروردین 1398

تولیدی

إضافة تعليق جديد

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Fill in the blank.