اعلام حمایت علمای اهل سنت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

  • 21 بهمن, 1397 - 11:57
جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن 1397 جشن پیروزی چهل سالگی خود را در مقابل دیدگان همه مردم جهان و از جمله دشمنان کور دل انقلاب با حضور همه اقشار مردمی و طیف‌های مختلف سیاسی و مذهبی برگزار می‌کند.

جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن 1397 جشن پیروزی چهل سالگی خود را در مقابل دیدگان همه مردم جهان و از جمله دشمنان کور دل انقلاب با حضور همه اقشار مردمی و طیف‌های مختلف سیاسی و مذهبی برگزار می‌کند.
آن‌چه با حضور و شرکت گسترده مردم ایران در جشن‌های انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن می‌شود، تاثیرات مثبت و امور عام المنفعه‌ای است که مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران به چشم دیده و لمس کرده‌اند. فقرزدایی از نقاط محروم و شهرهای دور از مرکز، بهداشت عمومی، حمل و نقل، تاسیس دانشگاه و دیگر طرح‌هایی که به رفاه حال عمومی مردم انجامید باعث حضور ایشان است.
استقلال و آزادی که سال‌ها از ملت ایران سلب شده بود به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دوباره به مردم بازگشت و اینک مردم ایران می‌توانند برای تعیین سرنوشت حاکمیتی خود بدون دخالت کشورهای سلطه‌گر اعلام نظر کنند و نسبت به آن تصمیم بگیرند. برگزاری انتخابات آزاد و کاندیدا شدن اقشار مختلف مردمی با داشتن شرایط عمومی، دیگر خاص یک طیف از مردم نیست و همگان می‌توانند با حصول شرایط به این مرحله دسترسی داشته باشند.
بالا بردن سطح آگاهی‌های مردم با ایجاد و تاسیس دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی آموزشی، گام دیگری در شخصیت بخشیدن به مردم در نظام اسلامی ایران است که به برکت جمهوری اسلامی به‌دست آمد. از این رو همه مردم مشتاقانه و بدون توجه به مشکلات ناشی از تحریم و یا احیانا سوء بعضی مدیریت‌ها به خاطر حفظ دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، هر ساله شرکت می‌کنند.

علمای اهل سنت نیز همگام با علمای شیعه، همه مردم ایران، از جمله اهل سنت را به حضور و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند: «علماء و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی اعم از (ائمه جمعه، جماعات، مدیران، مدرسین و طلاب حوزه‌های علمیه) به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با صدور بیانیه‌ای، ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره جاودان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان گران‌قدر، از مردم این استان خواستند تا با حضور پرشور  وحدت‌آفرین خود در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن‌ماه، موجب خنثی شدن دسیسه‌های شوم، دشمنان گردند و صحنه‌ای دیگر از رسوایی و ناکامی این مستکبران را خلق کنند.»[1]

پی‌نوشت:

[1].  خبرگزاری فارس، «علمای اهل تسنن خراسان شمالی: شیعه و سنی پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستد» کد خبر: 13971121000056،تاریخ 21/11/1397

تولیدی

إضافة تعليق جديد

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Fill in the blank.