مسیحیت تبشیری علیه منافع ملی

  • 1392/12/01 - 07:21
پایگاه جامع فرق و ادیان ـ «AG» یکی از سازمان‌های حامی سعید عابدینی -کشیش مسیحیت تبشیری در ایران- است که از جمله سازمان‌های صهیونیستی و جاسوسی کشور آمریکا محسوب می‌شود.

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ مسیحیت تبشیری چند سالی است که در ایران فعالیت‌های خود را شدت داده است و این تحرکات آن قدر برای کشورهای غربی مهم است که حتی فاکس نیوز در گزارش اخیر خود در خصوص سعید عابدینی (یکی از کشیش‌های مسیحیت تبشیری) ادعا کرده که اوباما در مکالمه ‏تلفنی خود با حسن روحانی خواستار آزادی او شده است!

*از گروهک منافقین تا مبلغان تبشیری

می‌گویند: «می‌خواهیم به شما خبر خوش را برسانیم و بشارت خبر خوش را به شما بدهیم»! و شاید بر همین اساس است که طبق آمارهای ارائه شده از سوی مسیحیان، 12 هزار و 80 مؤسسه تخصصی برای تبلیغ مسیحیت در میان مسلمانان، 99 هزار و 250 مبشر مسیحی حرفه‌ای، 82 میلیون دستگاه رایانه مستقر در مراکز تبشیری، 44 هزار مجله تخصصی ترویج مسیحیت، 88 هزار و 610 عنوان کتاب تبشیری، 2 هزار و 240 ایستگاه تلویزیونی و 2 هزار و 400 رادیوی تبشیری، 680خانه سالمندان و یتیمان و 120 هزار بیمارستان و مرکز درمانی از سوی مسیحیان برای تبلیغ دین مسیح فراهم شده است.

نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته همواره آماج حملات سازمان‌های امنیتی جبهه استکبار بوده است که در قالب گروه‌های سیاسی _ مذهبی معاند سازماندهی شدند. وجه مشترک این قیل سازمان‌ها حرکت در جهت منافع بلند‌مدت ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

*ماموران کاخ سفید در قالب شبان

در میان عوامل دستگیر شده سازمان‌های تبشیری، دو نفر بیش از بقیه باعث هیاهو در جبهه استکبار شدند؛ به طوری که مقامات رسمی این کشورها وادار به واکنش شدند و رسانه‌های غربی جو مسمومی علیه ایران به راه انداختند. این دو نفر «یوسف ندرخانی» و «سعید عابدینی» بودند.

 

طبق ادعای یکی از نهادهای تبشیری ایالات متحده(Calvary Healdsburg Chapel)  گروه تبشیری جماعت ربانی با تلاش سعید عابدینی طی فعالیت خود بیش از 1500 نفر را از اسلام خارج و مسیحی کرده و بیش از 100 کلیسای زیرزمینی در بیش از30  شهر ایران تأسیس کردند! البته گفتنی است، این ادعا خالی از واقعیت بوده و ادعای گزافی است.

*ارتباط سعید عابدینی و نهادهای صهیونیستی

سعید عابدینی به دلیل مورد اطمینان بودن توسط سازمان‌های صهیونیستی تبشیری به حلقه اول این سازمان‌ها وصل بوده است. این سازمان‌ها برای وی و گروه مرتبطش اعتبار ویژه‌ای باز کرده بودند. یکی از سازمان‌های حامی سعید عابدینی «AG»  است که از جمله سازمان‌های صهیونیستی و جاسوسی کشور آمریکا است.

از افراد شاخص این سازمان «جرج وود» مدیر اسبق و از شخصیت‌های با نفوذ جریان مسیحیت صهیونیستی است. وی در سایت شخصی خود مأموریت‌های این سازمان را چنین اعلام می‌کند: «حمایت از توسعه‌دهندگان کلیساهای خانگی در سراسر جهان، عضو‌گیری انبوه جوانان، تربیت و به کارگیری آن‌ها در مسیر رشد و پیشرفت شبکه‌های تبشیر در دنیا».

تمرکز سازمان‌های تبشیری در منطقه خاورمیانه و به خصوص ایران قابل توجه است به ویژه آنکه این سازمان‌ها اغلب تحت نظارت سیا و دیگر نهادهای امنیتی آمریکا فعالیت می‌کنند. رؤسای این قبیل سازمان‌ها، وابستگان سرویس‌های امنیتی ایالات متحده هستند که مدیریت سازمان‌های چند ملیتی تبشیری صهیونی را به عهده می‌گیرند.

این سازمان‌ها تمامی توان خود اعم از کمک‌های مادی و معنوی، حمایت لابی صهیونیستی، مقامات رسمی سیاسی و حتی توان رسانه‌ای غرب را به خدمت گرفته تا بتوانند اقلیت‌های دینی مسیحی ایران، اعم از ارمنی و آشوری را که از امکانات مناسبی نیز در جمهوری اسلامی بهره‌مند بوده و شهروندان خوبی هستند، جذب و تبدیل به مسیحیان با گرایش به اسرائیل و آمریکا کنند.

*نغمه شریعت‌پناهی همسر سعید عابدینی

«نغمه شریعت‌پناهی» نقش بسیار مهمی در مسیحی شدن و همکاری سعید عابدینی با سازمان‌های ایالات متحده بر عهده داشته است. او در حال حاضر به همراه دو فرزندش در «بوئیس، ایالت آیداهو» زندگی می‌کند و از اعضای مراکز تبشیری و به خصوص مرکز «Saeed Ministries» در شهر بوئیس است. وی دختر «همایون شریعت‌پناهی» بوده و عمویش «هرمز شریعت‌پناهی» رئیس شبکه مسیحی «Sat7 Pars» و از فعال‌ترین افراد تبشیری متمرکز بر ایران است. نغمه از طریق پدرش شهروندی آمریکا را کسب کرد. وی در سال 2000 میلادی به مسیحیت گروید و در سال 2004 با سعید عابدینی -که چهار سال از وی کوچکتر بود- ازدواج کرد، امری که باعث شد سایر اعضای خانواده سعید نیز مسیحی شوند.

«نغمه پناهی» همسر سعید عابدینی در برنامه افق صدای آمریکا پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392، اعتراف کرد یکی از مأموریت‌های سعید عابدینی ایجاد کلیساهای خانگی بوده است.

وی می‌گوید: «بله، زمان آقای خاتمی خیلی بازتر بود از نظر اجازه برای فعالیت‌های مذهبی، اقلیت‌ها و حتی آزادی تفکر، اون موقع سعید فعالیت‌های مسیحی و خانگی را به راحتی انجام می‌داد و 2005 که آقای احمدی نژاد رئیس جمهور شدند متوجه شدیم که فشارها بیشتر شده بود و من و سعید ایران را ترک کردیم».

نغمه پناهی در ادامه برنامه به درخواست «جان کری» وزیر خارجه آمریکا از دولت ایران، حمایت هشتاد سناتور آمریکایی و درخواست سناتور «کارل لوین» رئیس کمیسیون تسلیحاتی سرویس نظامی سنا در جلسه رسمی کنگره نسبت به آزادی سعید عابدینی اشاره‌ای کرد.

وی همچنین در پایگاه رادیو فردا، 3 اردیبهشت ماه 1392 می‌گوید: «سعید را زمان رئیس‌جمهور خاتمی که من ایران بودم، دیدم و با هم آشنا شدیم و حتی ما ازدواجمان ازدواج رسمی مسیحی بود. یعنی دولت ایران آن موقع رفتارش نسبت به مسیحیت خیلی بازتر بود و من و سعید در کلیسای ساختمانی ازدواج کردیم. زیر تأیید دولت؛ دولت زیر عقدمان نوشت مسیحی، تأیید کرد که من و سعید از اسلام برگشتیم به مسیحیت و اوکی بود آن زمان. حتی آن زمان سعید (کلیسای) خانگی شروع کرد و زیرنظر کلیسای ساختمانی که دولت ایران تأیید کرده بود کلیساهای خانگی شروع شدند و دولت در جریان بود».

*برادر نغمه عضو گروهک تروریستی منافقین

«همراز» سومین و کوچک‌ترین برادر خانواده شریعت‌پناهی است. وی از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب ماهیت معاند خود را نشان داده و عضو سازمان منافقین شد. وی در مدت کوتاهی به جوخه ترور این سازمان پیوست. همراز در حوادث سال 60 به ویژه کشتار مردم بی‌گناه کوچه و خیابان در مهر این سال حضوری فعال داشته است. اعترافات «افشین برادران قاسمی» از اعضای سازمان و از شرکت‌کنندگان در حوادث مهر 1360 این امر را کاملاً به اثبات می‌رساند. علاوه بر واحدهای عملیاتی مسلح، حدود 20 تا 30 نفر به عنوان تظاهر‌کننده مسلح به سلاح سرد، کوکتل مولوتف و ... به ظاهر مردم عادی در میان مردم پنهان شده بودند و «همراز شریعت» نیز از جمله این مزدوران بود. اعترافات منتشر شده «همراز» نشان می‌دهد، وی در این روز مأمور ترور پاسداران انقلاب اسلامی بوده و به اعتراف خود، «احمد‌رضا عادل» را به شهادت رسانده است. کاملاً مشهود است که اعضای خانواده شریعت‌پناهی دارای فعالیت شدید تشکیلاتی علیه نظام بوده‌اند که دنباله آن حتی به گروهک منافقین نیز می‌رسد.

بازنشر

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.