بهایی ساکن آمریکا به اسلام مشرف شد

  • 1392/09/18 - 23:19
فرامرز بهین آئین فرد بهایی که در روز تاسوعای حسینی با حضور حجت الاسلام ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهکلویه و بویر احمد به دین اسلام گرویده است ، وی قریب به ۱۳ سال در آمریکا پناهنده و ساکن ایالت یوتا بوده است.

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ بخشدار پاتاوه استان "کهگیلویه و بویراحمد " از مسلمان شدن یک بهایی در مراسم تاسوعای حسینی این بخش خبر داد. فرامرز بهین آئین فرد بهایی است که در روز تاسوعای حسینی با حضور حجت الاسلام ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهکلویه و بویر احمد به دین اسلام گروید. وی قریب به ۱۳ سال در آمریکا پناهنده و ساکن ایالت یوتا بوده است.

بنا به گزارش بویر نیوز، فرقه ضاله بهائیت که ده ها سال در حال تبلیغ و به انحراف کشاندن افکار مردم کشور بوده و از احساسات پاک و اعتقادات دینی مردم سوء استفاده می کرد، توانست در برهه ای از زمان طرفدارانی را در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جذب کند.

هر چند با تبلیغ آیین پاک اسلام توسط علمای درد مند و در صحنه استان کهکلویه و بویر احمد همچون مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی و مرحوم شهید حجت الاسلام سید محمود رایگانی، از رواج این فرقه گمراه دراستان جلوگیری شد اما عده ای هر چند کم از مردم اغفال شده و فریب خورده به این فرقه ضاله گرایش پیدا کردند. تلاش این دو روحانی برجسته و انقلابی در آن دوران که رژیم پهلوی – که از حامیان ترویج این فرقه ضاله بود_ بر کشور حاکم بود در میان افراد گمراه شده نیز زیاد شده بود تا بتوانند جلو گمراهی بیشتر این افراد را بگیرند.

با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور کسانی که در این آیین انحرافی باقی مانده بودند به آمریکا پناهنده شده و در آنجا تحت حمایت های این کشور و با مستمری بیت العدل از سرزمین های اشغالی توسط رژیم نا مشروع اسرائیل قرار گرفتند.

فطرت خداجو و روحیه حقیقت یاب برخی از این افراد سبب شد تا سال های سال با وجود ساختار خاص تشکیلاتی حاکم بر این فرقه ضاله، به دنبال حقیقت دین باشند. در این میان همه ساله شاهد اسلام آوردن بسیاری از این افراد هستیم که  کتاب هایی نیز در شرح احوالشان نوشته شده است.

از جمله مستبصرین، می توان به کسانی اشاره کرد که خارج از ایران و در میان تبلیغات فراوان بهائیان بودند، مانند خانمی یاسوجی، ساکن آمریکا که به دین مبین اسلام گرایش پیدا کرد و به این چشمه زلال پیوست و فرامرز بهین آیین که از ایرانی های مقیم آمریکا بود که به این فرقه گرایش پیدا کرد و در تاسوعای امسال به دین اسلام گروید و مسلمان شد.

فرامرز بهین آیین، با گرایش به اسلام، از آمریکا فرار کرد و پس از بازگشت به ایران، در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا امسال به دین اسلام گروید و اکنون ساکن کشورمان است. بهین آیین مدت ۱۳ سال در آمریکا ساکن بود در ایام سوگواری امام حسین (ع) مسلمان شد.

وی پس از گرویدن به دین اسلام گفت:  مدت ها قصد مسلمان شدن را داشتم اما زمان اعلام رسمی آن را به یک روز دینی موکول کردم و تصمیم گرفتم که در روز تاسوعای حسینی این کار را انجام دهم.

دو نکته اساسی در خاطرات و گفتار تمامی مستبصرین از این فرقه ضاله به چشم می آید و آن اینکه؛ دلیل اصلی حقیقت جویان در این فرقه ضاله تناقضات بین گفتار و رفتار سران این فرقه می باشد که در کتاب ها با شعار های جذاب و زیبا، افراد ساده لوح بهاییت را اغفال می کنند و وقتی فرد مدتی با بهاییان در محافل برخورد میکند با تناقضات آشکاری مواجه می شود که هیچگونه جوابی برایشان پیدا نمی کند و پی به ظاهر زیبا و باطن فاسد این فرقه می برد.

نکته دوم اینکه فرد جدا شده از این فرقه ضاله پس از تحری حقیقت و گرویدن به دین مبین اسلام از سوی بهاییان متعصب و همچنین از طرف محافل بهایی طرد میشوند که مسایلی همچون محرومیت از دیدار خانواده و دوستان و آشنایان و همچنین محرومیت از ارث از تبعات شوم این دیدگاه بهاییان می باشد.

در چند سال اخیر شاهد گرایش مستبصرین بهایی زیادی به دین مبین اسلام هستیم که این موضوع نشان دهنده حقانیت مکتب اسلام و مذهب حقه شیعه می باشد و مستبصرین پوچ بودن و مخالف عقل بودن بسیاری از اعتقادات بهایی را دلیل اصلی خود برای رویگردانی از این فرقه اعلام می کنند.

 

دیدگاه‌ها

این همان کامران بهین ایین ساکن سه راه نظر اصفهان است . ای کاش همان بهایی باقی میماند . این باعث ننک هر مذهب و ایل و طایفه است . خودش را دکتر معرفی میکند ولی از کجایش را خفه میشود یک بار هم که گفته بود هرچه به سایت ان دانشگاه مراجعه کردیم گفتند شاید توی طویله های دانشگاه خوک چران بوده اسمش که هیچ حا نبود

این اقا به کامی دست طلا معروفه و در سه راه نظر اصفهان مقابل شنبه بازار جنب فروشگاه رنگ خانه اش است با اینکه اعلام کرده به دین مقدس اسلام پیوسته ولی هنوز جلسات مجفل بهاییان در خانه اش برگذار میشه . اون مواد شیشه و کراک تولید میکنه و میفروشه و چند بار هم تا بحال سپاه ریخته توی خانه اش و یک بار هم 6 عدد سگ که رئشان ازمایش انجام میداد و شیشه بهشون تزریق میکرد را نیروی انتظامی از توی خانه اش نجات داد ولی از بس حال سگ ها بد بود مجبور شدند بکشندشان . این گرویدن به دین اسلام هم یک کلک است برای این بهایی ها تا بتوانند کارشان ذا در خفا انجام دهند. اینها باید زیر نظر باشند

سلام آقای کوثری من به اطلاعات شما بابت این شخص احتیاج دارم

خیلی به خودش فشار آورد مسلمان شد.طرف از جامعه بهائی طرد شده اومده مسلمان شده.بعد شما جرات دارین آمارهای برعکس هم منتشر کنید؟جرات دارید از سیل جوانان ایرانی که از اسلام خارج شدن هم بگید؟هرگز جرات این کار رو ندارید

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.