پانزده دختر در آتش جهل پلیس عربستان سوختند

  • 1395/04/01 - 19:57
جنایات وهابیان و عاملان این فرقه‌ی منحرف، از زمان پیدایش این مذهب جعلی، ظهور و بروز داشته و تا زمانی که این تفکر نفرت‌انگیز ادامه داشته باشد، کماکان باقی خواهد ماند. از جمله‌ی آنها این مورد است که پلیس عربستان به پانزده دختر به علت عدم رعایت حجاب در حین فرار اجازه‌ی خروج از ساختمان در حال سوختن نمی‌دهد و آنها در آتش می‌سوزند.

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ جنایات وهابیان از همان بدو پیدایش این فرقه‌ی منحرف و متهجر، آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.[1] از همان زمان که محمد بن عبدالوهاب، بانی این فرقه، با آل سعود هم‌دست شد و با کمک آل سعود و به اسم ترویج اسلام، انواع جنایات فجیع در بلاد اسلامی را مرتکب شد، این کارنامه‌ی ننگین، هر روز سنگین‌تر شده و حجم آن بیشتر می‌گردد.[2]
این جنایات بسته به هر زمان، با چهره‌ای متفاوت، خود را نمایان کرده و لکه‌ی ننگینی بر چهره‌ی منفور آل سعود و آل شیخ، می‌افزاید. در زمان محمد بن عبدالوهاب، در قالب حملاتی که از سوی این‌ها به دیگر قبایل و مناطق می‌شد، این مساله نمود می‌یافت و باعث غارت‌گری و قتل عام مردم بی‌گناه می‌شد. پس از این‌که عبدالعزیز بن سعود، کسی‌که سال‌هاست، پسران او در عربستان یکی پس از دیگری به سلطنت می‌رسند، توانست کشور عربستان را به نام خود کند، این خشونت‌ها رنگ دیگری گرفت و در قالب اصلاح افکار و عقاید، خود را نشان داد.
اما برخی اوقات، این خشونت و تحجرها، به‌قدری زننده است که هضم آن، به‌راحتی برای هر کسی مقدور نیست. در یکی از این موارد، زمانی که در عربستان مدرسه‌ای دخترانه آتش می‌گیرد، دانش‌آموزان از داخل مدرسه پا به فرار گذاشته و به بیرون می‌دوند. همگان می‌دانند که انسان در چنین مواقعی، نمی‌تواند مراقب سر و وضع خود بوده و قطعاً این وضعیت یک وضع عادی نیست. اما صد افسوس که این خشک مغزها، حتی در این موارد هم قادر به تحلیل موقعیت نیستند، و پلیس عربستان در کمال تعجب، پانزده دختر را به این علت که موقع فرار، حجاب خود را رعایت نکرده‌اند، به اجبار به داخل ساختمان بر می‌گرداند، تا مشکل حجاب خود را حل کنند و حاصل این حماقت چیزی نیست، جز این‌که این پانزده دختر در آتش می‌سوزند.[3]
اکنون باید چه نامی بر این آیین نهاد، که مجریان قانون را تا این حد پیش می‌برد، که از درک ساده‌ترین موقعیت‌ها هم عاجز باشند؟

پی‌نوشت:

[1]. تازه ترین جنایت وهابیون.
[2]. نگاهی به جنایات آل سعود.
[3]. روزنامه‌ی گاردین، پنجشنبه، 29 آگوست 2002م.

تولیدی

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.