پلیس‌های لاس‌وگاس محجبه شدند

  • 1395/03/18 - 11:36
امنیت مسلمانان در آمریکا بعد از حوادث تروریستی پاریس با خطر بیشتری مواجه شده است. شهر لاس وگاس به خاطر قمار و جنایت آوازه بدی دارد و این موضوع مسلمان این شهر را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است. حدود ۳۰ هزار مسلمان در لاس‌وگاس زندگی می‌کنند. پلیس به دنبال راهکارهایی جهت ارتباط نزدیک تر با مسلمانان است.

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ امنیت مسلمانان در آمریکا بعد از حوادث تروریستی پاریس با خطر بیشتری مواجه شده است. شهر لاس وگاس به خاطر قمار و جنایت آوازه بدی دارد و این موضوع مسلمان این شهر را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است. حدود ۳۰ هزار مسلمان در لاس‌وگاس زندگی می‌کنند.  پلیس به دنبال راهکارهایی جهت ارتباط نزدیک تر با مسلمانان است. زنان پلیس لاس‌وگاس برای برقراری ارتباط بهتر با مسلمانان این شهر و جلب اعتماد آنان با حجاب اسلامی در مراسم نماز جمعه مسجد ابراهیم در این شهر حاضر شدند.
ساشا لارکن، سخنگوی پلیس لاس‌وگاس گفت: «این طرح تنها در شهر لاس‌وگاس اجرا می‌شود و تلاش دارد به بهتر شدن روابط پلیس و مسلمانان این شهر کمک کند». وی افزود: «این طرح می‌تواند الگویی برای پلیس سایر شهرهای آمریکا باشد تا بتوانند روابط مسالمت‌آمیزی با ۶ میلیون مسلمان برقرار کنند که در ۲۰۰۰ مسجد آمریکا عبادت می‌کنند». 
منبع: واشنگتن پست

تولیدی

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.