خطابه غدیر در رد بابیت و بهاییت

  • 1392/07/27 - 23:53
بهاییت در ابتدا خود را طرفدار اسلام و یکی از فرقه های منشعب از شیعه میشمرد و برای اثبات عقاید باطل و مضله خود به احادیث اسلامی متوسل میشود ، اما در مقابل خطبه غدیر که در تمامی کتب روایی مسلمانان اعم از شیعه و سنی ذکر شده است ، چشمان خور را همچو نابینایی بسته و فردی علیل و ضعیف همچون علیمحمد باب فرزند میرزا رضای بزاز شیرازی را به عنوان جعلی مهدی موعود به مردم معرفی میکند

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_دین مبین اسلام با تعلیمات الهی و آسمانی خویش، از ادیان الهی که قلب های انسان های تشنه حق و حقیقت را همواره به خود جذب و تاکنون نزدیک به یک و نیم میلیارد مسلمان ف که پیروی از تعلیمات این دین الهی را افتخار خود میدانند . آیین اسلام به سرعت فراگیر شده و هر روزه تعداد زیادی از انسان های طالب معارف انسان ساز و مطابق فطرت ، را به خود جذب میکند . و همه روزه اخبار زیادی مبنی بر تشرف افراد مختلفی از آمریکا و اروپا و گوشه و کنار این گیتی شنیده میشود.

دشمنان ادیان الهی بخصوص اسلام که مخالف تعالیم انسان ساز و آسمانی اسلام هستند، برای مقابله با فراگیر و جهانی شدن معارف دینی با توسل به انواع حیله ها و ترفند ها از جنگ سخت و نرم و تهاجم به فرهنگ کشورهای اسلامی دست زده اند . از جمله برنامه های پیروان شیطان، ساختن و ایجاد فرقه های ضاله و مضله و دروغین میباشد . یکی از این فرقه ها بهاییت میباشد ، فرقه ای که با دسیسه استعمار روس ایجاد و تحت حمایت استعمار انگلیس تقویت و امروزه با حمایت مستقیم آمریکا و صهیونیسم جهانی ، با سازماندهی تشکیلاتی منظم به دنبال اغفال و گمراهی بشریت میباشد .

رهبران بهاییت و مبلغان سرسپرده این فرقه شیطانی ، در طول یکصد و شصت ساله تاریخ خود، برای اغفال مردم از راه های گوناگون وارد شده اند . یکی از روشهای تبلیغی تحریف آیات قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام است . از جمله روایات که در دین مبین اسلام ، مبنای حیات مسلمانان و مذهب شیعه بوده است روایات مخصوص به باب مهدی موعود حضرت حجت بن الحسن العسگری علیهما السلام است .

پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت معصومین علیهم السلام در روایات متعدد بارها به ویژگی ها و نشانه های شخص و شخصیتی مهدی موعود اشاره نموده اند . بهاییان برای اثبات ادعای باطل و دروغین علیمحمد باب مبنی بر قائمیت و مهدویت ، ضمن چشم پوشی آگاهانه از صدها روایات صحیح السند و قطعی الصدور ، به یکسری احادیث مجعول و روایات ضعیف و غیر معتبر متوسل شده و با تقطیع و تحریف و دستکاری در احادیث مندرج در کتب شیعه ، برای علیمحمد باب مقام مهدویت و قائمیت را اثبات میکنند تا بتوانند با اثبات او ، اثبات نبوت پیامبرنمای بهاییت حسینعلی نوری را بنمایند .

از جمله روایاتی که قطعی السند و قطعی الصدور و متواتر و منقول به سلسله پیامبر گرامی اسلام و ائمه علیهم السلام بوده است ، خطابه غدیر خم است که در آخرین سال حیات حضرت محمد صلی الله علیه و آله ، در محل غدیر خم که برکه ای بین مکه و مدینه میباشد برای حاضران در آخرین حج  در رکاب پیامبرشان ، قرائت شد .

خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله با توجه به علم غیب و الهامات وحیانی ، در حدود دو قرن قبل از ولادت مهدی موعود حضرت مهدی علیه السلام ، به ویژگیهای آن موعود امم و ماموریت جهانی آن حضرت و اینکه ایشان آخرین امام هادی نسل بشر از فرزندان امیرالمونین حضرت علی علیه السلام میباشند ، به صراحت اشاره نموده است .

نکته باریک تر از مو و عجیب اینجاست که بهاییت در ابتدا خود را طرفدار اسلام و یکی از فرقه های منشعب از شیعه میشمرد و برای اثبات عقاید باطل و مضله خود به احادیث اسلامی متوسل میشود ، اما در مقابل خطبه غدیر که در تمامی کتب روایی مسلمانان اعم از شیعه و سنی ذکر شده است ، چشمان خور را همچو نابینایی بسته و فردی علیل و ضعیف همچون علیمحمد باب فرزند میرزا رضای بزاز شیرازی را به عنوان جعلی مهدی موعود به مردم معرفی میکند .

اکنون به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک غدیر و سالروز اعلام ولایت امیرالمومنین علی و فرزندان معصوم ایشان به مسلمانان ، جای آن دارد تا به ویژگیهای حضرت مهدی علیه السلام که توسط پیامبر گرامی اسلام در خطابه غدیر معرفی شده است اشاره ای بنماییم .

أَلا إِنَّ خاتَمَ الْأَئِمَةِ مِنَّا الْقائِمَ الْمَهْدِیَّ    ای مردم  ! آگاه باشید همانا آخرین امام ،قائم مهدی از ما است  .

أَلا إِنَّهُ الظّاهِرُ عَلَی‌الدِّینِ     آگاه باشید او بر تمامی ادیان چیره خواهد شد .

النُّورُ مِنَ‌اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ مَسْلوکٌ فِیَّ ثُمَّ فی عَلِیِّ بْنِ أَبی طالِبٍ، ثُمَّ فِی النَّسْلِ مِنْهُ إِلَی الْقائِمِ الْمَهْدِیِّ الَّذی یَأْخُذُ بِحَقِّ اللَّهِ وَ بِکُلِّ حَقٍّ هُوَ لَنا     ای مردم آگاه باشید ، نور از سوی خداوند عزوجل در جان من سپس در جان علی بن ابیطالب آنگاه نسل او تا قائم مهدی می باشد .

مَعاشِرَالنّاسِ، إِنَّهُ ما مِنْ قَرْیَةٍ إِلاّ وَاللَّهُ مُهْلِکُها بِتَکْذیبِها قَبْلَ یَوْمِ الْقِیامَةِ وَ مُمَلِّکُهَا الْإِمامَ الْمَهْدِیَّ وَاللَّهُ مُصَدِّقٌ وَعْدَهُ     ای مردم آگاه باشید ، هیچ سرزمینی نیست مگر اینكه خداوند به خاطر تكذیب اهل آن [حق را] ، آنان را پیش از رستاخیز نابودخواهد فرمود و به امام مهدی خواهد سپرد و هر آینه خداوند وعده ی خود را انجام خواهد داد.

أَلاإِنَّهُ الْمُدْرِکُ بِکُلِّ ثارٍ لاَوْلِیاءِاللَّهِ    آگاه باشید ، كه او خونخواه تمام اولیای خداست.

عَلِىٍّ أمیرِالْمُؤْمِنینَ وَالأَوْصِیاءِ مِنْ بَعْدِهِ الَّذینَ هُمْ مِنِّى وَمِنْهُ إمامَةٌ فیهِمْ قائِمَةٌ، خاتِمُها الْمَهْدىُّ    علی امیرالمؤمنین و جانشینان بعد از او كسانی هستند كه آنها از من و من از ایشان هستم . و این امامت به وراثت پایداراست و آخرین امامان مهدی (عج) است.
 
   

 

 

عید غدیر خم ،عید امامت و ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام بر پیروانش مبارک باد

 

دیدگاه‌ها

خوب آنها هم میگویند باب از نسل پیامبر است

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.