انصراف همسر سعید عابدینی از تلاش برای آزادی همسرش

  • 1394/09/02 - 21:34
راً سایت «واشنگتن پست» از انصراف همسر سعید عابدینی، از تلاش برای آزادی عابدینی خبر داد. نغمه عابدینی در طی نامه‌ای، به دلیل آنچه که آن را «مشکلات اخلاقی و رفتاری سعید عابدینی» نامیده است، اعلام کرده است که دیگر برای آزادی سعید تلاش نمی‌کند.

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ در ایران اسلامی پیروان ادیان، آزادانه می‌توانند به آداب دینی خود پایبند باشند و در معابد خود شرکت کنند،‌ اما برخی افراد در پوشش دین به سوء استفاده‌های مالی و اخلاقی از دیگران می‌پردازند. طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران با این افراد برخورد می‌کند. از جمله این افراد، سعید عابدینی است[1] که مشکلاتی اخلاقی زیادی داشته و از دیگران سوء استفاده‌‌های جنسی مختلفی داشته است[2].
مسیحیان تبشیری سعی کردند به بهانه دستگیری سعید عابدینی فرقه‌های از هم گسیخته مسیحیت تبشیری را در اروپا و امریکا متحد نمایند و فشارهای حقوق بشری را بر ایران افزایش دهند[3].
مسیحیان تبشیری کوشیدند با برنامه‌ریزی سفرهای مختلف برای همسر سعید عابدینی و شرکت او در تجمعات  به اهداف خود نائل شوند[4]. اما اخیراً سایت «واشنگتن پست» از انصراف همسر سعید عابدینی، از تلاش برای آزادی عابدینی خبر داد. نغمه عابدینی در طی نامه‌ای، به دلیل آنچه که آن را «مشکلات اخلاقی و رفتاری سعید عابدینی» نامیده است، اعلام کرده است که دیگر برای آزادی سعید تلاش نمی‌کند[5].
نغمه عابدینی (نغمه شریعت پناهی) از همان ابتدای زندگی با سعید عابدینی به فسادهای اخلاقی و ناهنجاری‌های رفتاری‌اش آگاهی کامل داشته و با  اطلاع کافی از سابقه سوء سعید، زندگی مشترک تشکیلاتی را با او آغاز کرده و یکی از دلایل این وصلت را می‌توان نقص جسمی نغمه عنوان کرد[6].

پی‌نوشت‌:
[1] . سعید عابدینی کیست؟ کلیک کنید...
[2] . گفتگو با دختری که قربانی انحرافات کشیش سعید عابدینی شد. کلیک کنید...
[3] . مسیحیان تبشیری در ایران ابزار دست سازمان‌های صهیونیستی! کلیک کنید....
[4] . تجمعی به یاد زندانیان مسیحی ؟! کلیک کنید...
[5]. سایت واشنگتن پست کلیک کنید...
[6] . ادیان نیوز، « چرخش نغمه شریعت‌پناهی؛ منتظره یا غیرمنتظره؟»، کد خبر 80100، 26 آبان 1394. 

تولیدی

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.