مصاحبه با کشیش هتاک به قرآن کریم

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ در این مستند تری جونز، کشیش افراطی و هتاک مسیحی که اقدام شنیع قرآن سوزی را انجام داده بود در مقابل سؤال مستندساز ایرانی آقای عباس لاجوردی که می پرسد: «آیا تا به حال قرآن را خوانده اید؟» تعجب کرده و پاسخ می دهد: «خیر من تا به حال قرآن را نخواندم!» اعترافی عجیب که از اوج ساده لوحی و حماقت و عمق اندک نگاه او خبر می دهد. این جمله چنان باید در بوق و کرنا شود تا چه بسا پژواکی از آن به گوش گول خوردگان این جوسازی های غربی برسد. سخنی که شاید با همت کاربران فضای مجازی به پر شیرترین جمله تبدیل شود. و اما نکته دیگر مربوط به جمله ای است که پشت این کشیش هتاک نوشته شده است: «من هرآنچه از اسلام نیاز بود بدانم از حادثه یازده سپتامبر فهمیدم!» جمله ای که وقتی با سخنش کنار هم می‌گذاریم به نقش این فرد ساده لوح در حد یک عروسک خیمه شب بازی پی می‌بریم. نقشی که حاصل بذری است که دسیسه‌های اسلام هراسی غرب سال‌ها پیش کاشته اند و الآن از محصولات آن سودجویی می‌کنند. و باید اعتراف کرد که چنان این تبلیغات مسموم غرب در این زمینه موثر بوده که توانسته فضایی غبارآلود ایجاد کند به نحوی که افراد را از کمترین تفکر و تعقلی دور کند.

کد ویدئو برای استفاده در وبلاگ یا سایت شما:

دیدگاه‌ها

عالی و تشکر از اطلاعات مفید

نویسنده این سایت نمی گوید مسلمانان چه کار کدند که این فرد اقدام به اتش سوزی کرد دلیل این کار فقط 11 سپتامبر نبوده بلکه یکی از دلایلش بخاطر اعدام مسیحی شدگان بوده در ضمن شما فکر کردید تری جونز می گوید من قران را خوانده ام ؟ از کجا میونید نخوانده ؟!

با تشکر از زحمات آقای لاجوردی و قدر دانی از ایشان امید که افراد متعهدی نظیر ایشان هر روز بیشتر از قبل شوند. واقعا بسیار گویا بود کسی که قرآن را سوزوند حتی یکبار هم نخواندشه

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.