آموزش وحشی‌گری به کودکان توسط داعش

  • 1394/06/01 - 10:38
گروه تروریستی داعش با به کارگیری کودکان در فعالیت‌های تروریستی درماه‌های اخیر فصل جدیدی از جنایت‌های شیطانی خود را گشوده است. براساس مستندی که اخیراً درباره استفاده داعش از کودکان در اعدام‌ها و فعالیت‌های انتحاری و تروریستی منتشر شده است، این گروه تروریستی ریشه تمامی ارزش‌های انسانی و اسلامی...

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب به نقل از شيعه نيوز، گروه تروریستی داعش با به کارگیری کودکان در فعالیت‌های تروریستی درماه‌های اخیر فصل جدیدی از جنایت‌های شیطانی خود را گشوده است. براساس مستندی که اخیراً درباره استفاده داعش از کودکان در اعدام‌ها و فعالیت‌های انتحاری و تروریستی منتشر شده است، این گروه تروریستی ریشه تمامی ارزش‌های انسانی و اسلامی را مورد هدف قرار داده و قصد تربیت نسلی دارد که هیچ بویی از انسانیت نبرده و با از کودکی با انواع وحشی‌گری‌ها آشنا می‌شوند. نسلی که با افراد و انسان‌هایی که مورد تایید داعش نباشند هیچ احساس همدردی نخواهد داشت.
این کودکان می‌آموزند که هرکس خارج از دایره گروه داعش کافر است و یا باید آن را کشت و یا در راه مبارزه با آن به شهادت رسید. اینگونه آموزش‌ها نه تنها در پایگاه‌های نظامی بلکه در مدارس مناطق تحت سلطه داعش نیز به کودکان عرضه می‌شود و کودکان همه روزه توسط تروریست‌های داعش برای تماشای صحنه‌های اعدام برده می‌شوند. فیلم‌ها و تصاویری که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهد گروه تروریستی داعش به دست کودکان و نوجوانان کم سن و سال اسلحه می‌دهد و از آن ها در روند قتل‌عام مردم استفاده می‌کند. در کمپ‌های تربیتی سربازان کوچک داعش علاوه بر شستشوی مغزی استفاده از انواع سلاح برای اعدام و کشتار و سربریدن به کودکان آموزش داده می‌شود. بسیاری از این کودکان خانواده‌های خود را در نبردهای سوریه و عراق از دست داد‌ه‌اند و یا خانواده‌های آنان از ترس عناصر داعش با انتقال فرزندانشان به مراکز آموزشی و تبدیل شدن به سربازان داعش موافقت کرده‌اند. تاکنون اجرای عملیات اعدام با شلیک به سر یا سربریدن با چاقو توسط کودکان در شهر تدمر سوریه و مناطقی از عراق اجرا شده و فیلم‌های آن توسط داعش در اینترنت منتشر شده است.

بازنشر

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.