وهابی: 16900 حوریه در انتظار پیروان وهابیت !

  • 1394/05/05 - 19:50
انتشار فیلمی ویدیویی از « شیخ محمد علی الشنقیطی» بر روی پایگاه یوتیوب باعث جنجال زیادی در میان کاربران پایگاه‌های ارتباط جمعی شد، وی در جمع زیادی از دوستداران خود در مسجد تصریح کرد: هر مسلمان در جهان آخرت 16900 حوریه بهشتی خواهد داشت و هربار که در بهشت با یکی از آن ها ازدواج می‌کند، ازدواجش 70 سال دوام خواهد داشت .

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ انتشار فیلمی ویدیویی از «شیخ محمد الشنقیطی» بر روی پایگاه یوتیوب باعث جنجال زیادی در میان کاربران پایگاه‌های ارتباط جمعی شد، وی در جمع زیادی از دوستداران خود در مسجد تصریح کرد: هر مسلمان در جهان آخرت 16900 حوریه بهشتی خواهد داشت و هربار که در بهشت با یکی از آن ها ازدواج می‌کند، ازدواجش 70 سال دوام خواهد داشت.
به گزارش شفقنا به نقل از پایگاه شام تایمز، شیوخ دینی سعودی هر چند مدت یک بار با صدور فتاوی مسخره و جنجال برانگیز، زمینه‌های خشم و اعتراض مسلمانان را فراهم می‌کنند. وی در توضیح فتوای خود بیان کرد: هر مسلمانی که وارد بهشت می شود در بهشت چندین حوریه به او داده خواهد شد و هر کدام از این حوریه ها را 70 ندیمه است، هم حوریه برای مسلمان حلال می‌شود و هم ندیمه‌های آن. از سوی دیگر، شخصی که در دنیا 4 زن داشته است، علاوه بر این که این زنانش همراه وی خواهند بود، حوریه‌های آنان و ندیمه‌های حوریه‌ها نیز بر وی حلال می‌شوند، پس هر کدام از همسرانش در بهشت هفتاد حوریه خواهد داشت و هر کدام از این حوریه ها نیز هفتاد ندیمه دارد که تمام این‌ها بر مسلمان حلال می‌شوند.

وی در ادامه افزود: در بهشت هنگامی که با حوریه رو به رو می‌شوی و جام عشق را سر کشیده و نکاح می‌کنی، این نکاح برای هفتاد سال دوام خواهد داشت، بعد از این مدت حوریه زیباتری به طرفت می‌آید، تو را می‌خواند و می‌گوید : «ای بنده خدا، آیا مرا از تو نصیبی نیست» پس به طرف او می‌روی و این رابطه باز هم تا هفتاد سال ادامه دارد و سپس حوریه سوم به سویت می‌آید که زیباتر از قبلی است و چرخه بار دیگر تکرار می‌شود.
به راستی سند این گفتار که هر مسلمان با 16900 حوریه ازدواج می‌کند، کجاست؟ این وهابی بر طبق کدام روایت این سخن را می‌گوید؟ چرا مردم ساده لوح را با گفتن این جملات فریب می‌دهد؟ در کجای قرآن و روایات به عدد حور العین اشاره شده است؟

 

 

بازنشر

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.