آل شیخ مفتی عربستان: مبعث پیامبر اکرم 10 محرم است!

  • 1399/01/03 - 09:12
شيخ «عبدالعزيز آل الشيخ» مفتی عربستان سعودی، مدعی شد که شیعیان روز 27 رجب را عید مبعث نبوی می‌دانند در صورتیکه اگر تاریخ را بررسی کنیم، این عید در 10 محرم واقع شده‌است! وی در ادامه افزود: «رافضی‌ها تاریخ را به انحراف کشیده‌اند. آنها می‌گویند که 10 محرم روز قتل حسین بن علی است در صورتی که ما برای 10 محرم اعیاد فراوانی داریم»!

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ شيخ «عبدالعزيز آل الشيخ» مفتی عربستان سعودي در آخرین اظهارات خود مدعی شد که شیعیان روز 27 رجب را عید مبعث نبوی می‌دانند در صورتی که اگر تاریخ را بررسی کنیم، این عید در 10 محرم واقع شده‌است! وی در ادامه افزود: «رافضی‌ها تاریخ را به انحراف کشیده‌اند. آنها می‌گویند که 10 محرم روز قتل حسین بن علی است در صورتی که ما برای 10 محرم اعیاد فراوانی داریم»!
مفتی آل سعود در ادامه گفت: «از برادران اهل سنت در کشورهای مختلف درخواست داریم که تاریخ را از مکتب حاکم در عربستان بگیرند! گفتنی است، «عبدالعزيز آل الشيخ» در حالی اين اظهارات را مطرح کرده که حتی در منابع تاریخی اهل سنت، سند تاریخی ندارد.» وی با طعنه به معصومین گفت: «شیعیان مدعی هستند که حتی پیامبر به شهادت رسیده، ولی با مطالعه و بررسی‌ها مشخص شد که نه تنها پیامبر بلکه خانواده‌ی پیامبر هیچ کدام به شهادت نرسیده‌اند و همه به مرگ طبیعی رحلت کرده‌اند»!
مفتی اعظم سعودی در پايان افزود: در تاريخ اسلام ما، فقط يک شهيده داريم که آن هم توسط دايی ما به شهادت رسيد! منظور از اين شهيده "عايشه" و منظور از دايی "معاويه بن ابی سفيان" است.

پی‌نوشت:

سایت ولی‌عصر، «مبعث پيامبر اکرم 10 محرم است!»، تاریخ: 7 خرداد 1393.

بازنشر

دیدگاه‌ها

واقعا که اینا غیر از روی شکم از روی هیچ چیز دیگه صحبت نمی کنند تنها مدرک مدعاشون هم خودشون هستند و شکمشون!!!بیچاره از اونایی که از اینا تبعیت می کنند تبعیت از شیطان بهتره تا اینا؟

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.