خوردن علف‌های کلیسا جهت دیدن مسیح

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ اعضای کلیسای مرکزی ربانی در آفریقای جنوبی به دستور کشیش لسگو دانیل (Lesego Daniel)، علف‌های حیاط کلیسا را ‌خوردند. در یک بیان غیر معمول برای اینکه چگونه انسان‌ها می‌توانند توسط روح القدس اداره شوند و هر چیزی را برای تغذیه بدن خود بخورند، یک کشیش آفریقای جنوبی اعضای کلیسای خود را به خوردن علف دستور داد. این دستور بعد از توضیح موعظه‌ای از حضرت عیسی صادر شد که حضرت عیسی علاوه بر 12 حواری معروف در سنت مسیحی، شاگردان دیگری نیز داشته است که کارهایی انجام می‌دادند که در آن زمان معمول نبوده است: «حضرت عیسی شاگردان زیادی داشته است که شما آنها را نمی‌شناسید. اجازه بدهید تا خداوند به شما نشان دهد چنانکه عمداً آنها در کتاب مقدس معرفی نشده‌اند زیرا خداوند خواسته است امور جدیدی را برای آنها انجام دهد. نتانیل (Nathanael) یکی از حواریون است که کتابی از او وجود ندارد،‌ و معجزه و عجایبی از او ذکر نشده است».
این کشیش در ادامه می‌افزاید: «یادتان باشد که گفتم هنگامی که پادشاهی عیسی برسد، شما می‌توانید آن را ببینید، بشنوید و درک کنید. غیر مسیحیان نمی‌توانند حضرت عیسی را بپذیرند یا در قلب خود جای دهند زیرا آنها نمی‌توانند او را ببینند. هنگامی که روح القدس بیاید شما می‌توانید او را ببینید. ما می‌توانیم باعث دیدن مردم شویم اگر با یکدیگر زندیگی کنیم، ما بدن عیسی هستیم. در انجیل یوحنا 14: 12-14 می‌خوانیم: «یقین بدانید هر که به من ایمان بیاورد آنچه را من می کنم خواهد کرد و حتی کارهای بزرگتری هم انجام خواهد داد، زیرا من نزد پدر می‌روم و هر چه بنام من بخواهید آنرا انجام خواهم داد تا پدر در پسر جلال یابد. اگر چیزی بنام من بخواهید آنرا انجام خواهم داد». پس بیایید و بخورید [علف‌های حیاط کلیسا را] در این صورت چشمان شما ممکن است ببیند».
با این دستور اعضای کلیسا با انگیزه دیدن حضرت عیسی و روح القدس، به علف‌های حیاط کلیسا حمله‌ور می‌شوند. باید توجه داشته باشیم که در کتاب مقدس از حضرت عیسی با عنوان «شبان نیکو» یاد شده است که به فکر «گوسفندان» خود است: «من‌ شبان‌ نیکو هستم. شبان‌ نیکو جان‌ خود را در راه‌ گوسفندان‌ می‌نهد[انجیل یوحنا 10: 11؛ یوحنا 10: 27]». از این رو برخی از خادمین کلیسا نیز خود را «شبان» می‌خوانند. شبان به معنای راهنما است، اما گویا برخی از این «شبان»‌ها باور کرده‌اند که مسیحیان «گوسفند» هستند و می‌توانند هرگونه عقیده و باوری را به آن‌ها القا کنند. البته برخی از مسیحیان نیز «گوسفند» بودن را پذیرفته‌اند و شما در این ویدیو می‌توانید آن را ملاحظه کنید:‌

 

کد ویدئو برای استفاده در وبلاگ یا سایت شما:

دیدگاه‌ها

سلام. اگر توجه داشته باشید، معجزاتی [شعبده بازی‌هایی] که کشیشان انجام می‌دهند و در شبکه‌های مسیحی به نمایش می‌گذارند، در همین کشورهای آفریقایی است.

سلام از خدا میخام ساده لوحی رو از ما دور کند

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.