محکومیت جنایات داعش در قتل مسیحیان قبطی

  • 1393/11/30 - 19:52
کشتار وحشیانه مسیحیان مصری در لیبی توسط گروهک تکفیری بار دیگر احساسات هر انسان مؤمن و منصفی را جریحه‌دار کرد. این کشتار بی‌رحمانه که برخلاف اصول مسلم قرآن و سنت نبوی و سیره علوی است نشان می‌دهد که جنایتکاران پایبند به هیچ اصل مذهبی نیستند. اینک دولت‌های آمریکا و غرب و شیوخ منطقه که این گروهک آدمکش را تأسیس و تقویت...

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ فراکسیون روحانیون مجلس در محکومیت کشتار کارگران مسیحی مصری توسط داعش بیانیه‌ زیر را صادر کرد:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

کشتار وحشیانه مسیحیان مصری در لیبی توسط گروهک تکفیری بار دیگر احساسات هر انسان مؤمن و منصفی را جریحه‌دار کرد. این کشتار بی‌رحمانه که برخلاف اصول مسلم قرآن و سنت نبوی و سیره علوی است نشان می‌دهد که جنایتکاران پایبند به هیچ اصل مذهبی نیستند. اینک دولت‌های آمریکا و غرب و شیوخ منطقه که این گروهک آدمکش را تأسیس و تقویت کرده‌اند باید پاسخگوی این نسل‌کشی باشند. اگر دادگاه بین‌المللی بی‌طرف بود،‌ بررسی می‌کرد که این آدم‌کشان را برای چه به وجود آورده‌اند و چه اهدافی پشت این ظلم تاریخی بود، اکنون قضاوت بهتر صورت می‌گرفت.

بی‌شک کشتار دانشجویان مسلمان در آمریکا و کشتار کارگران مسیحی در لیبی و قتل عام مسلمانان سنی در عراق و ایزدیان در اربیل و کشتار شیعیان پاکستان و یمن همه نشانگر یک توطئه حساب ‌شده است که صهیونیست جهانی به دنبال یک جنگ مذهبی در دنیاست. همه وجدان‌های بیدار در دنیا باید هوشمندانه نسبت به این قتل‌عام‌ها حساسیت نشان دهند و از دولت‌های صاحبان نامشروع این پدیده شوم سؤال کنند. ما نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی کشتار بی‌رحمانه کارگران مسیحی مصری را در لیبی محکوم می‌کنیم و مصرانه از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر می‌خواهیم تا در مورد دولت‌هایی که در به وجود آوردن این تروریست‌ها نقش داشته‌اند تحقیق و اقدامات بایسته را انجام دهند.»

منبع:‌ سایت ایسنا،  کد خبر: 93112815741، سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

برچسب‌ها: 
بازنشر

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.