بهائیان و تخریب خانه حبیب الله ثابت پاسال

  • 1393/09/28 - 14:24
خانه حبیب الله ثابت معروف به ثابت پاسال، بهایی و فراماسون معروف در انتهای خیابان جردن سابق که در حال تخریب است، به موضوعی تبدیل شده که باعث فعال شدن اعضای فرقه ضاله بهائیت شده است. این خانه که از اماکن مهم بهائیان محسوب می‌شود و اعضای این فرقه قصد دارند که با اجرای روش‌های گوناگون...

پايگاه جامع فرق، اديان و مذاهب_ خانه حبیب الله ثابت معروف به ثابت پاسال، بهایی و فراماسون معروف در انتهای خیابان جردن سابق که در حال تخریب است، به موضوعی تبدیل شده که باعث فعال شدن اعضای فرقه ضاله بهائیت شده است. این خانه که از اماکن مهم بهائیان محسوب می‌شود و اعضای این فرقه قصد دارند که با اجرای روش‌های گوناگون نگذارند این خانه تخریب شود. شنیده‌های خبرنگار تهران پرس حکایت از آن دارد که اخیرا و طی روزهایی که از مطرح شدن تخریب این خانه می‌گذرد، پیامی پنهانی بین اعضای فرقه ضاله بهائیت پخش شده با این مضمون که "به هر نحو ممکن نباید گذاشت خانه ثابت پاسال تخریب شود". در همین راستا اعضای این فرقه ضمن فعال شدن در حوزه‌های گوناگون از جمله در رسانه‌های مختلف سعی در ایجاد فشار روانی و مطرح کردن این خانه ۵۰ ساله به عنوان بنای تاریخی دارند. این در حالی است که خانه‌های با قدمت بیشتر از ۴۰-۵۰ سال در تهران تخریب می‌شود و صدای کسی هم در نمی‌آید!

جریان بهائیت این روزها به صورت مستقیم و غیر مستقیم سعی در مطرح کردن ثابت پاسال از اعضای تاثیرگذار جامعه بهائیان و همچنین عملیات روانی برای جلوگیری از تخریب این خانه دارد که گفته می‌شود متعلق به وی است. غافل از اینکه بهائیان با توجه به اینکه از ادیان ابراهیمی نیستند و عملاً فرقه‌ای ضاله محسوب می‌شوند از هیچ گونه حقوق شهروندی برخوردار نیستند و برفرض هم اگر این خانه متعلق به یک بهایی باشد تخریب آن با توجه به قانون اساسی و عدم حق داشتن بهائیان به کسی ارتباطی ندارد. به نظر می‌رسد نهادهای امنیتی با گرفتن سرنخ علت حساسیت برخی رسانه‌ها به یک خانه ۵۰ ساله متعلق به بهائیان می‌توانند به نکات مهمی از حضور برخی سرشبکه‌های بهاییت و فراماسونری در رسانه‌ها دست پیدا کنند.

منبع: جهان نيوز

بازنشر

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.