بررسي بهائيت در برنامه پندار شبكه دو

  • 1393/06/20 - 14:34
«اسرار» از سری مجموعه برنامه «پندار» در 9 قسمت تهیه شده که این هفته شاهد ششمین قسمت این برنامه هستیم. در این برنامه به تاریخچه بهائیت، تشکیلات بهائیت و شیوه تبلیغات بهائیان در سراسر دنیا، مسئله تنبیه و پاداش در تشکیلات بهائیت و سخنان مستغنیان بهایی پرداخته می‌شود.

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ «اسرار» از سری مجموعه برنامه «پندار» در 9 قسمت تهیه شده که این هفته شاهد ششمین قسمت این برنامه هستیم. در این برنامه به تاریخچه بهائیت، تشکیلات بهائیت و شیوه تبلیغات بهائیان در سراسر دنیا، مسئله تنبیه و پاداش در تشکیلات بهائیت و سخنان مستغنیان بهایی پرداخته می‌شود.

وی افزود: این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین روزبهانی، حجت الاسلام و المسلمین مظاهری سیف، سید کاظم موسوی و قادری (از مستغنیان بهائیت) برگزار می‌شود تا از پشت پرده بهائیت و تشکیلات آن صحبت کنند.

تاجیک اضافه کرد: تحقیق و نگارش و سرپرستی این پروژه را پژوهشکده باقرالعلوم (ع) به عهده داشته و از عواملی که با این برنامه همکاری دارند می‌توان به علی بهرامی (مجری) و محمد زلفی (تدوینگر) اشاره کرد.

تهیه‌کننده «پندار» خاطرنشان کرد: مجموعه «کودک و رسانه» در 26 قسمت 50 دقیقه‌ای پس از مجموعه «اسرار» به روی آنتن می‌رود و همچنین تصویربرداری مجموعه بعدی با نام «حقیقت» از امروز (چهارشنبه 19 شهریور) در دهکده المپیک آغاز شد که در آن به جریانهای تکویری و تقریر بین شیعه و سنی در ایران پرداخته خواهد شد.

مجموعه «پندار» کاری از گروه معارف شبکه دو سیما، جمعه 21 شهریور ساعت 21 از شبکه زندگی پخش خواهد شد.

منبع: تسنيم

بازنشر

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.