بوسه نوری زاد بر پای بهایی + عکس

  • 1392/04/26 - 02:40
پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ محمد نوری زاد فیلمساز ضد انقلاب، با انتشار یادداشتی در سایت شخصی و صفحه فیسبوک خود زیر عنوان "بوسه بر پای یک بهایی کوچک" به حمایت از فرقه ضاله بهائیت پرداخته است.
نوکر بهاییت

محمد نوری زاد کارگردان ورشکسته، با انتشار یادداشتی در سایت شخصی و صفحه فیسبوک خود زیر عنوان "بوسه بر پای یک بهایی کوچک" به حمایت از فرقه بهائیت (فرقه ای که توسط استعمار ایجاد شده و در حال حاضر نیز مرکزیت آن در حیفا، اسراییل قرار دارد) پرداخته است

نوری زاد در نوشته خود از دیدار با بهائیان به تشیع حمله کرده و می نویسد: «“آرتین” یعنی همان پسرک چهارساله ی بهایی را نشاندم بر یک صندلی، و از جانب همه ی گردن فرازان شیعه، از او پوزش خواستم و بر پاهای کوچکش بوسه زدم. چشم در چشم او دوختم و با التماسی آمیخته به درد، از او خواستم که اگر می تواند به روی منِ شیعه آب دهان بیندازد و به صورتم سیلی بزند.»

چهره ویژه آقای نوری زاد ( انقلابی دوآتشه دیروز و ضدانقلاب ترمز بریده امروز) موجب شده که حتی برخی عناصر اپوزیسیون نیز وی را نماد افراط و تفریط و عدم تعادل روحی بدانند، تا جایی که مصاحبه اخیر نوری زاد با بی بی سی و سیاه نمایی های وی علیه جمهوری اسلامی ایران و مرجعیت شیعه موجب تعجب عنایت فانی، مجری برنامه می شود؛ عنایت فانی خطاب به نوری زاد می پرسد: شما که آدم باهوشی هستید، چطور در سال های متمادی که به نفع انقلاب می گفتید و می نوشتید، متوجه این حرف ها نشده اید؟!

او دراین یادداشت در ضمن حمایت از بهاییان در توهین به مراجع عظام تقلید شیعه نوشته است: «من از همه ی مراجع شیعه فهیم تر و باتقواترم. از آقایان روحانی و خاتمی و هاشمی رفسنجانی و همه نمایندگان مجلس برترم. چرا؟ چون اطمینان دارم همه ی اینان در دل آرزو می کنند ایکاش جای من بودند [!]»

نوری زاد بعد از نشان دادن چهره خود و توهین به شیعه و مراجع  از آنچه "ایجاد محدودیت برای بهائیان در ایران" خوانده، ابراز نگرانی کرده است.

به نظر میرسد در تحلیل این یادداشت و جایی که آقای نوری زاد امروز به آن رسیده است، ذکر چند نکته مهم مسئله را روشن می کند:

1- با توجه به بررسی منابع و کتب بهایی میتوان به این نتیجه رسید که جناب نوری زاد با این عمل خود میخواسته خضوع خود در برابر بهاییت را نشان دهد اما چون برای نشان دادن خضوع و خشوع معمولا تعظیم میکنند و یا دست را میبوسند ولی بهاییت هم تعظیم و هم دست بوسی را حرام میداند پس تنها جایی که شرمی ندارد بوسه بر کف پای این کودک میباشد...!

2- با توجه به اتفاقات روزهای اخیر و سفر آقای مخلمباف به اسرائیل و حمایت وی از رژیم (قاتل کودک) صهیونیستی خیلی ها را متعجب کرد، با توجه به مواضع آقای نوری زاد به نظر می رسد، مقصد بعدی وی اسراییل ، اورشلیم و سرزمین های اشغالی  و بوسه بعدی هم به پای یک صهیونیست باشد.

3- البته این مثلا نو منور الفکر توجه نکرده بهائیانی که به اقدامات ضد حکومتی و ضد دینی دست نزده اند، آزادانه در ایران زندگی می کنند و انصاف  و وجدان نویسندگی حکم می  کرد که آقای نوری زاد به این موارد هم اشاره کنند.

4- اما نکته مهم تر اینکه چرا زمانی که مسلمانان میانمار در آتش می سوختند، ایشان حرفی از مظلومیت کودکان سوخته در آتش کینه میانمار نزدند؟ چرا پای یک  کودک مسلمان میانماری که از نعمت نفس کشیدن محروم شده بود را بوسه نزدند؟ و چرا برای زنان و دختران مسلمانانی که در فرانسه به جرم داشتن حجاب از تدریس منع می شوند، سینه چاک نمی کنند؟ مایه تعجب است که رگ غیرت آقای نوری زاد فقط برای فرقه ای دست ساز استعمار و نوکر اسراییل که کمر به نابودی اسلام و مذهب تشیع بسته است، بیرون می زند؟

5- محمد نوری زاد،  سال گذشته نیز با تولید و انتشار چند کلیپ، فضایی بسیار تیره و تار از جامعه ایران ترسیم کرده و به دفاع از گروه های منحرف و ضاله ای چون "بهائیت" پرداخته بود . که این کلیپ های ضد نظام اسلامی با استقبال گسترده ای از سوی رسانه های ضد انقلاب روبرو شد تا جایی که شبکه دولتی صدای آمریکا (VOA) با پخش و تفسیر  آن ضمن توهین به مسئولان ارشد نظام خواستار برخورد سازمان های بین المللی با آنها شد.

باز هم فتنه و جنجال آفرینی نوری زاد با استقبال رسانه های همسو با نظام سلطه و صهیونیست همراه بوده است.

 

دیدگاه‌ها

ای کاش متن نوشته آقای نوریزاد را بدون تحریف و به طور کامل در اینجا نقل می کردید . من خانواده ارتین را بخوبی می شناسم. ظلمی که در این سالها بر این خانواده رفته است موجب شرمساری است. در ضمن استفاده از عکس پای یک زن منحرف کردن افکار خوانندگان است.

اولا که ما در بخش هایی از این مقاله و خبر به اصل نوشته ایشان استناد و تحریفی در نوشته ایشان ایجاد نکرده ایم و با نقل دقیق آن بخش هایی که آورده ایم به گفتار نوری زاد اشاره کرده ایم و برای شنونده عاقل نیازی نیست که همه مطالب عینا گفته شود بلکه لب مطلب و اصل مطلب که گفته شود برایش کفایت میکند شما میتوانید برای دیدن اصل نوشته ایشان به رفرنس هایی که داده ایم مراجعه کنید دوما اینکه ظلمی که جامعه بهاییان در این سال ها به ملت ایران رفته را ندیده اید ولی در عوض به دادخواهی سیستم قضایی کشور اسلامی که داد هزاران مظلومی که در حوادث سال های گذشته در حوادثی که پیش آمد و با سرکرده گی استکبار جهانی و ایادی و عمال آن همچون بهاییت و وهابیت پلید بر مردم تحمیل شد که قطعا همه مردم از این حوادث به نوعی متضرر شدند را ظلم میبینید ...!!! موجب شرمساری خیانت در حق ملت بزرگ ایران و جاسوسی و نوکری اجانب را کردن است ای کاش جناب نوری زاد پای یک زن را میبوسید نه پای یک بهایی ...

مگر غیر ازین است که ما پیرو دینی هستیم که میفرماید لا اکراه فی الدین یعنی هیچ اجباری در دین نیست. پس چرا دیگران را اجبار به پیروی از خود میکنیم؟ چرا نمیایم با کار فرهنگی دیگران را به راه راست هدایت کنیم که متوصل به زور که شیوه حیوانیست میشویم؟ در ضمن با شناخت کاملی که از بهاییت دارم خود را شیعه میدانند نه دشمن شیعه

بله دوست عزیز ما پیرو دینی هستیم که فرموده لا اکراه فی الدین ولی نه اینکه ما مجاز باشیم هر دینی را انتخاب کنیم و به سمت آن برویم وقتی در تکوین و خلقت یک دین را انتخاب کردیم دیگر اکراهی نیست و به همان دین متولد و زندگی میکنیم به تفاسیر مراجعه کنید /// البته شما باید آیات دیگر قرآن را هم خوانده باشید که فرموده : الدین عندالله الاسلام 19 آل عمران/و من یبتغ غیر الاسلام دینا فلن یقبل منه و هو فی الاخره من الخاسرین آیه 85بقره /// اما در مورد کار فرهنگی که فرمودید باید بگویم که بنای نظام مقدس جمهوری اسلامی کلا بر فرهنگ و فرهنگ سازی دینی است و نتیجه این کار فرهنگی نفوذ اسلام در غرب است و افرادی که روز به روز به اسلام میگروند تامل کنید /// اما در مورد اینکه گفتید بهاییت خود را شیعه میدانند باید عرض کنم که خود بهاییان چنین فرمایشی که شما دارید ندارند اگر به متون بهایی مراجعه کنید در باره شیعه جملاتی را به کار برده اند که از شندیدنشان از حرفتان پشیمان میشوید برای آگاهی شما فقط دو نمونه خدمتتان میاورم/// ـ حسینعلی بهاء (مؤسس بهائیت) در الواح و آثار خویش صراحتاً و به کرات به شیعیان توهین و حمله کرده و برای نمونه در کتاب اشراقات، از آنان با تعابیری چون <شیعه شنیعه> و <پستترین حزب و امت> یاد کرده و علمای تشیع را (به دلیل نپذیرفتن ادعای باب و بهاء) با تعبیر <فراعنه و جبابره> و پراکندگان <اوهام> در بین مردم مورد طعن و لعن قرار داده است. از زبان او در کتاب <مائده آسمانی> آمده است: <بگو ای مردم، اگر به نور ایمان فائز نمی‌شوید، از ظلمت حزب شیعه خود را خارج نمایید لعمرالله اعمال [آنها] غیراعمال رسول و همچنین اقوال…>. و نیز: به خدا قسم <حزب شیعه از مشرکین از قلم اعلی در صحیفه حمرا مذکور> است! ///2- عباس افندی، فرزند بهاء، راجع به علمای ایران — که پیداست به علت تباهی نقشه‌ها و دسائس خویش، سخت از دستشان کلافه بوده است —- نوشته است: این قوم، خویشتن را علمای دین مبین و حامی شرع متین و جانشین سیدالمرسلین می‌شمرند و چون ثُعبان [افعی] بدکیش، بیگانه و خویش را نیش می‌زنند و چون مار و عقارب، اباعد و اقارب [دوران و نزدیکان] را می‌گزند… چون گرگان خونخوار اغنام الهی را بدرند و دعوای شبانی کنند و چون دزدان راه، قطع طریق و سد سبیل نمایند و قافله سالاری خواهند… چون… به فضائل [آنان]نگری، هریک اجهل از انعام و بهیم [جاهل‌تر از چهارپایان‌اند]… در مدارس چون بهائم [حیوانات] اسیر خوردن و خوراک‌اند و چون سباع ضاریه [درندگان خون‌آشام] بی‌مبالات و بی‌باک>! وی در جای دیگر به بهائیان بشارت داده است که <من‌بعد، دستگاه اجتهاد و حکمرانی علما و مرافعه در نزد مجتهدین و تمسک عوام به ایشان و صف جماعت و ریاست روِسای دین، پیچیده خواهد شد.> نیز به فضل‌الله صبحی گفته است: علمای معاصر ایران <عالم نیستند، زندیق‌اند…>!/// حال خودتان درباره حرف های خودتان قضاوت نمایید

وقتی به نیروهای وفادار انقلاب ظلم میشود این مسائل بوجود میاید وخیلی هم طبیعی هست

مرد اونه كه توي اين گير و دار بي توجهي ترمزش نبره عزيزم اين عكس العمل نشانگر ناخالصي اونه چرا كه شيطان هم توجيهاتي اينگونه داشت كه شما عنوان مي كنيد.... او چند هزار سال عبادت خدا رو كرد و با ملائك همنشين شد اما سر بزنگاه نيت ناخالص خودش رو نشان داد.

وقتی نیروهای دلسوز انقلاب را به قهر از خود میرانید و به آنان ظلم میکنید این مسائل بوجود میاید...حالا بقیه را حفظ کنید این که از دست رفت

تنها میتوان برای این فردی که شما ادعای دلسوزی نظام و انقلاب را برایش کرده ای تاسف خورد که چرا حق را به پای باطل ذبح کرده است البته نباید تاسف خورد چرا که خداوند این فرد را به زیبایی معرفی کرده و او را اصلا مومن نمیداند چه رسد به اینکه انقلابی و دلسوز هم باشد آنجا که خداوند در سوره مبارکه بقره آیه 114 میفرماید: وَإِذَا لَقُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ قَالُواْ آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْاْ إِلَى شَيَاطِينِهِمْ قَالُواْ إِنَّا مَعَكْمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِؤُونَ اللّهُ يَسْتَهْزِىءُ بِهِمْ وَيَمُدُّهُمْ فِي طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ وقتی مومنین را میبینند ادعا می کنند که مومن هستند و چون با روسای شیطان خود ملاقات می کنند می گویند ما با شماییم و مومنان را مسخره می کنیم. در حقیقت این خداوند است که آن ها را به سخره گرفته و آن ها را در طغیان خود به همان حال می گذارد. /متاسفانه بین افراطیون دینی دیروز وضد ادیان الهی امروز - درداخل و خارج کشور هماهنگی برای زنده کردن فرقه منحرف بهاییت بوجود آمده است یکی در اسراییل ازبهاییت تعریف میکند و یکی در در داخل کشور از فرقه ای باعقاید منحرف تبلیغ دفاع می کنند. آیین منحرفی حتی سیستم شاهنشاهی پهلوی نیز با آنکه هویدا نخست وزیرش منتسب به این فرقه بود جرات حمایت رسمی وعلنی از این فرقه نداشت وهیچگاه در قانون اساسی شاهنشاهی نیز این فرقه را جز ادیان کشور محسوب نکرد آنوقت این آقایان به کل مذهب شعه اهانت می کنند

نمیخوام حرفی بزنم و یا رفتاری بکنم که نوری زاده بیش از این از جامعه شیعی دور بیفته. جامعه شیعی که پیشوای اون کسیه که وقتی دشمنش به روی سینه اش نشست تا سر از تنش جدا کنه با اینکه چند نفس بیشتر تا پایان عمرش نمونده بود گفت: دست از بریدن سر من بکش تا من در قیامت دستم برای شفاعت تو باز باشه! آقای نوری زاده ما پیرو چنین امامی هستیم و شما پای یکی از پیروان کسی رو بوسیدی که به اعتراف خواهر خودش در ترور و قتل و غارت استاد بود. شما پای پیرو کسی رو بوسیدی که شمای شیعه رو حرامزاده خطاب کرد: میگه: لعمرالله حزب شیعه از مشرکین از قلم اعلی در صحیفه حمرا مذکور و مسطور! بله شمای شیعه از دید اون عزیز همینی! حالا اگه توف هم به صورتت بندازه بر اساس اعتقاداتش عمل کرده جناب نوری زاده شما میدونی چرا آرتین تنها مونده؟ میدونی چرا باید خونواده اش تو زندان باشن؟ من هم با برخورد سلبی با بهاییت مخالفم و معتقدم برخورد با این فرقه باید فرهنگی باشه اما... میدونی چرا باید فاران و کامران تو زندان باشن و آرتین با مادربزرگش زندگی کنه؟؟ تنها یک دلیل داره: تبلیغ تفکرات بهاییت در ایران! بذارید بهتون بیشتر توضیح بدم: 1- طبق اعتقادات بهایی ها، اونها نباید کوچکترین اقدامی، حتی چاپ یه کتاب، بدون هماهنگی و موافقت حکومت انجام بدن! (این موضوع البته الان توسط اونها نفی میشه ولی تو کتاب های دست اول خودشون هست!) 2- تو ایران از نظر حکومت، تبلیغ بهاییت جرمه و ممنوع! 3- فاران و کامران بهاییت رو تبلیغ می کردند! نتیجه: فاران و کامران حتی کارشون بر اساس دین خودشون هم اشتباهه! حالا حکومت (درست یا غلط) اومده به اینها میگه تبلیغ نکنید، اینها میگن ما تبلیغ میکنیم تا جونتون در بیاد! شما خودت اگه قدرت دستت بود چیکار میکردی؟؟ عزیز دل، شما چقدر با روش ها و شگردهای بهاییت آشنایی داری؟ توصیه میکنم پیش همین خونواده بهایی که رفتی، بگی: باب در اول کتاب تفسیر سوره یوسف خودشو نماینده و بنده امام دوازدهم شیعیان دونسته! اینو بگو ببین مادربزرگ آرتین تو خونه اش راهت میده؟! اصلا برو ملاقات کامران بپرس بهاء الله گفته نبوت و رسالت به حضرت محمد ختم شده پس ایشون چیکاره اند!!! ببین کامران چی بهت میگه!! حالا این کارو هر روز تکرار کن! و هر روز یه ایراد جدید از دینشون بگیر!ببین آخرش چی بهت میگن!!! عزیز جان این کاری بوده که فاران و کامران و امثال اینها هر روز دارن تو مملکت من و تو میکنن و ما هم دلخوش به پز ها و ژست های حقوق بشری تو لاکمون مخفی شدیم! اگه تو خودت رو شیعه میدونی و واقعا به باورهات ایمان داری نمیتونی بهایی ها رو پیروان یک دین الهی بدونی! چون اساس باور تو اعتقاد به امام غایبیه که بهایی ها میگن تو زمان قاجار به دنیا اومد و همون موقع هم امیرکبیر اونو کشت! ببینم آقای شیعه امام زمان تو هم همونه یا الان عمری هزار و اندی ساله داره؟ امام زمان تو هم کشته شده یا هنوز هست و قائمه و در پس پرده غیبت؟!!

این بچه کجای این ماجراست کودک معصوم

اونا اعتقاد و شرف و ناموس ما رو مورد هدف خودشون قرار دادن و ما اینجا روی کودکی بحث میکنیم که داره آموزش میبینه چطور دشمن اسلام و شیعه باشه

خاک بر سرش کنن بی لیاقت پست

احسنت بر ادبیات زیبا و شیوای شما

در بلاهت ونادانی شما همین بس که محمد نوری زاد را ضد انقلاب معرفی میکنید. اگر نوری زاد ضدانقلاب است اگر هاشمی رفسنجانی ضد انقلاب و یار فتنه است. اگر طاهری اصفهانی نماینده اولیه ومورد وثوق امام بی بصیرت و جاهل است واگر های دیگر ... آیا به بسیاری این حق را نمیدهید این انقلاب را منحرف از خطوط اولیه بدانند و نه یاران اصلی انقلاب را خارج از خطوط آن؟ آیا وقت آن نرسیده قطار انقلاب بجای پیاده کردن یارانش لحظه ای برای اصلاح خود بایستد و نه یاران را بزور چوب و چماق و برچسب ضد انقلاب پیاده نماید؟ عیب ها باید شست و نه با پرده پوشی پلیدی ها را با ظاهری آراسته در زیر فرش مخفی نمود

اولا با هوچیگری و شلوغ کردن اصل کار که مقاله مورد بحث ماست کم رنگ نمیشه و جواب اون رو ندارید بدید به این هوچیگری روی میارید دوما انقلابی بودن و بصیر بودن و وثاقت و... شاخصه و معیار و ملاک داره و هرکسی میتونه دارای این ملاک ها باشه و بعد از یه مدتی از دست بده! تو دوران حیات پیامبر گرامی اسلام هم خیلی ها بودن در رکاب حضرتشون بودن اما بعد از ایشان بر روی امیرالمونین علی علیه السلام شمشیر کشیدن اینها رو نمیشه با دیروزشان نرخ گزاری کنیم کمی تامل کنید متوجه میشوید...!

عزیزان خط انقلاب که معلوم وثابته این مسافران که متغیرن .طبیعیه که بعضیا پیاده شن ویاسوار بقول دوستان زورکی هم نیس یکی میشه حر یکی حافظ قران میشه ابن ملجم تو زمان ما که اونقدر راحت به منابع دسترسی هست اگه یکی به این راحتی جذب فرقه ای با سند متقن سفارت انگلیس ساخته شده برای تقابل باشیعه و اشکارا از صهیونیست غاصب حمایت میکنن پس سنگشو به سینه زدن چه مفهومی داره مگه ما هنوز تو دوراهی دین خودمون گیر کرده باشیم که خدای نکرده زودم شکارمون میکنن ولی حداقل یادمون باشه اسلا م کاملترین دینه و بعدش دیگه دینی نیامده

ولعن الله القوم الکافرین

خدا حفظش کند این مرد شجاع را.

خدایا عاقبتمان را به خیر کن تا خیر و شر را از هم باز شناسیم و به عاقبت نوریزادها مواجه نشیم امین یا رب العالمین

خدا لعنت کند تمامی فرقه سازان وکافران به اسلام ناب محمدی .برید یه کمی فکر کنید اخه مگه به چشم نمیبینید اسرائیل با مردم مظلوم فلسطین چه می کند عذاب خدا نزدیک است بترسید ازخدا

بهائیان اگه تو ایران به فکر آشوب و فتنه نباشند، کسی کاریشون ندارند.اینها زمان فتنه 88 بیکار نبودند و قبل و بعد فتنه هم بیکار نشستند. رعفت اسلامی بد عادت شون کرده که همه جا موش میدونند. نوری زاد هم بخاطر خلع روحیش در توجه به نوشتهاش و استعداد در لجن پراکنی به این تن داده که مهره اینها باشه

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.