جنگ نرم خزنده و خطرناک‌ داعش + تصاویر

  • 1393/04/27 - 12:41
هر روز خبرهایی از جنایات این گروه تروریستی با نام قهرمانان آزادی‌خواه! که برای احقاق حقوق پایمال شده اهل سنت می‌جنگند، به جهانیان مخابره می‌شود، اما در بین تحرکات خبیثانه داعش برخی تحرکات خزنده آنها از چشمان کسی نباید دور باشد و آن، همان نوع کارهایی است که ما آن را با نام جنگ‌نرم می‌شناسیم.

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_   مدتی است که جهان اسلام دگربار گرفتار فتنه‌ای آمریکائی صهیونیستی به نام داعش است که در سناریوی اسلام هراسی آنها و نیز ایجاد تفرقه و شکاف در جهان اسلام نقش بسزایی را ایفا میکند و این یعنی اینکه دشمن قصد دارد با یک تیر دو نشان بزند.
   هر روز خبرهایی از جنایات این گروه تروریستی با نام قهرمانان آزادی‌خواه! که برای احقاق حقوق پایمال شده اهل سنت می‌جنگند توسط غول رسانه‌ای صهیونیستی به جهانیان مخابره می‌شود.
   اما در بین تحرکات خبیثانه داعش برخی تحرکات خزنده آنها از چشمان کسی نباید دور باشد و آن، همان نوع کارهایی است که ما آن را با نام جنگ‌نرم می‌شناسیم. توزیع کتابها و نوشته‌جات، استفاده تمام عیار از ظرفیت‌های رسانه‌ای به ویژه در فضای مجازی، روی آوردن به فروش البسه با نمادهای داعش از جمله اموری است که داعش در عرصه جنگ‌نرم به آنها روی آورده است.
 و شاید خطرناک‌ترین آنها که به شدت ممکن است در کنار پایین بودن بصیرت در ما، به نفع رژیم اشغال‌گر قدس تمام شود، سعی در داعشی کردن فلسطینی‌ها و یا حداقل نمایش نمادهای داعش در غزه و مانند آن است تا بدین وسیله حمایت مسلمانان از فلسطین به سردی گراید.
تصاویر زیر گویای جنگ نرم داعش و تمام آن چیزی که درباره جنگ نرم داعش هشدار دادیم، می‌باشد.

   

به گزارش مشرق، «بشار الحادی» یکی از تاریخ‌دانان بحرینی از تدریس کتاب‌های گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) در کشور بحرین خبر داد. کد خبر: ۳۲۳۳۳۸

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ لباس‌هایی با آرم گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" به عنوان اقلام تبلیغاتی در استانبول به فروش می‌رسد.کدخبر 618646

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ فلسطینیان ساکن نوار غزه روز شنبه پیکر دو جوان فلسطینی را از در اردوگاه الشاطی تشییع کردند. مراسم تشییع پیکر این دو فلسطینی امروز (7تیر93)درحالی که پیکر آنها در تابوت پیچیده در پرچم گروه تروریستی "داعش" پیچیده شده بود تشییع شد. تعداد بسیاری پرچم داعش نیز در دست تشییع کنندگان بود.کد خبر619657

 

 

 

منابع:

خبرگزاری مشرق و خبرگزاری اهل‌بیت(ع)_ابنا_

بازنشر

دیدگاه‌ها

اغا سافت وار نیست- انکانفلیکت وار بنویسید در منابع و ماخذ ها جستجو کتید کلمه سافت وار رو تصحیح کنید اگه دوسداشتید

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.