نا كامي فتنه در انتقال جسد معمار بهائي

  • 1393/03/20 - 10:52
اوایل خرداد ماه سال جاری، یکی از معماران وابسته به دربار پهلوی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از کشور گریخته بود، در ونکوور کانادا درگذشت. هوشنگ سیحون علاوه بر عضویت در فرقه ضاله بهاییت و کلوپ صهیونیستی روتاری (بازوی اقتصادی فراماسونری)، پرونده‌ای سیاه در دانشگاه تهران و شورای عالی شهرسازی از خود بر جای گذاشت

بسم الله الرحمن الرحیم

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ اوایل خرداد ماه سال جاری، یکی از معماران وابسته به دربار پهلوی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از کشور گریخته بود، در ونکوور کانادا درگذشت. هوشنگ سیحون علاوه بر عضویت در فرقه ضاله بهاییت و کلوپ صهیونیستی روتاری (بازوی اقتصادی فراماسونری)، پرونده‌ای سیاه در دانشگاه تهران و شورای عالی شهرسازی از خود بر جای گذاشت که در خبر ویژه کیهان، شرح کارنامه سیاه وی با عنوان «تجلیل از معمار بهایی» در تاریخ (1393/3/7) منتشر شد.
پس از مرگ سیحون برخی رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی به ویژه روزنامه دولتی ایران در داخل کشور همراه با رسانه‌های اپوزیسیون در خارج از کشور، علاوه بر تجلیل و قبح‌زدایی از کارنامه وی، پیشنهاد انتقال جسد این معمار را به ایران مطرح کردند. روزنامه کیهان در خبری ویژه با عنوان «جاسوس سیا نشد، معمار بهایی را بیاوریم» در تاریخ (1393/3/8) به تشریح این همصدایی پرداخت. در نهایت، پس از جلوگیری از انتقال جسد «ریچارد فرای» به ایران، تلاش روشنفکرنماهای داخل و خارج بار دیگر ناکام ماند و «هوشنگ سیحون» در لس‌آنجلس دفن شد.
گفتنی است هوشنگ سیحون و ریچارد فرای، هر دو جایزه «میراث فرهنگ» را از مؤسسه صهیونیستی «هوور» دریافت کرده‌اند. مؤسسه هوور، از فعالترین مراکز جنگ نرم کشورهای سلطه‌گر غربی علیه ملت ایران است که توسط سازمان جاسوسی آمریکا اداره می‌شود و با حزب صهیونیستی «لیکود» روابط بسیار نزدیکی دارد.

منبع: مشرق

تنظیم و تدوین

دیدگاه‌ها

سعدی با بزرگی در مجلسی بود شخصی خطیب مشغول صحبت بود. سعدی گفت چرا این مرد دندانهای جلو ندارد. بزرگی که با سعدی بود گفت تو فقط همان عیب را در او دیدی و فصاحت و بلاغت و دیگر هنرهای او را ندیدی. حال نوبت کیهان و شماست که انگ بچسبونید طرف بهایی بوده و جزو صهیونیست ها. گیرم که بوده اینکه معمار بزرگی بوده رو میشه انکار کرد. دست از این تفتیش عقاید بردارید آدمها رو بخاطر خودشون دوست داشته باشید. شما از شیخ ابوالحسن خرقانی بالاتر نیستید گفت آنکس پیش ما به نانی ارزد پیش خدا بجانی می ارزد.

دوست عزیز، سلام ما منکر توانایی های اشخاص نیسیتیم. شاید شخصی معمار، مهندس یا حتی پزشک ماهری باشد، ولی جنایاتی هم کره باشد، این دو قابل مقایسه نیست. ما در این مقاله این شخص را از جهت اعتقادی بررسی کردیم و بحث ما شغل و حرفه او نبود، زیرا این دو ارتباطی با هم ندارند و مثال شما هم ربطی به بحث نداشت.

اصلا گیریم بهایی بوده جزو مفاخر ملی فرهنگ و هنر ما که بوده ...! گالیله کشی هنوز در قرن ما در حال اجراست.

دوست عزيز، سلام تا مفاخر را چي معنا كنيم و تعريفمان از فرهنگ و هنر چه باشد. ما همانطور كه اشاره كرديم، منكر مهارت او نيستيم؛ البته هر هنرمندي هم با فرهنگ نيست، چه رسد به مفاخر فرهنگي.

فرومایگان 40 سال تمام تلاش کردند فرهنگ و هنر این سر زمین را از بین ببرند، هر جا بلند قدی دیدند پاهای او را بریدند تا شاید با آنها هم قد شود ولی یادشان رفته بود که فقط قد آنها نیست که بلند است، منش آنها بلند است که بریدنی نیست.

جناب معمار با شما موافقم... 40 است که بهائیت و ارباب صهیونیستش از سر غیض و غضب سعی در مبارزه با فرهنگ مردم این سرزمین دارد. اما روز به روز بر سیاهی صورت و سیرت بهائیت افزوده می‌شود. نفس‌های آخر...