هم‌جنس بازی در نظام فکری اشو

  • 1393/03/14 - 23:41
اشو بر غریزه و فطرت خود پشت کرده و از طرفداران هم‌جنس گرایی گردیده؛ این در حالی است که هیچ یک از ادیان الهی و عقل و فطرت انسانی مجوزی برای این امر صادر نمی کنند.

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_خداوند متعال، انسان را برای عبودیت و بندگی خود خلق کرد و کمال انسان را، بندگی نهاد. همچنین برای رسیدن به این درجه و کمال، راه‌هایی را از طریق پیامبران خود برای انسان‌ها مشخص کرد تا انسان در این دنیا متحیر نمانده و بتواند به این کمال خود دست یابد. یکی از راه‌هایی که انسان را به سوی عبودیت و کمال رهنمون می‌سازد، امر ازدواج می‌باشد که خداوند متعال از طریق انبیاء خود مردم را به این امر سفارش کرده است. برای نمونه ما می‌توانیم در تعالیم وحیانی پیامبر اسلام صلی الله علیه واله این فرمان را مشاهده کنیم. حضرت فرموده‌اند: بنایی در اسلام محبوب‌تر نزد خداوند متعال از ازدواج ساخته نشده است؛ همچنین حضرت ازدواج کردن را سنت خود معرفی کرده‌اند.
خداوند متعال علاوه بر اینکه از طریق پیامبران خود امر به ازدواج کرده، نیاز به ازدواج و جنس مخالف را در فطرت و غریزه‌ی انسان قرار داده است و هر شخص سالمی به طور فطری و غریزی نیاز به جنس مخالف را در وجود خود احساس می‌کند.
برای ازدواج علاوه بر رسیدن به بندگی و عبودیت فلسفه‌ی مهم دیگری نیز وجود دارد، به نام تناسل و ادامه زندگی و این یعنی ادامه نسل انسانی. انسان از اول خلقت بشری تاکنون با ازدواج است که توانسته دوام بیاورد. اگر روزی انسان به جایی برسد که وارونه شود یعنی فطرت و غریزه خود را از دست بدهد و میل او به جای اینکه به جنس مخالف باشد به طرف جنس موافق برود در این صورت باید منتظر عواقب وخیم آن از جمله کاهش جمعیت و عدم ادامه نسل انسانی باشیم.
از جمله افرادی که از مسیر فطرت انسانی خارج شده، اشو هست. او که از آموزه‌های ادیان الهی بدور بوده است، تفکر عجیب و مخالف فطرت و غریزه بین طرفداران خود ترویج می دهد. او نظام خانواده را نفی می‌کند در عوض هم‌جنس‌گرایی را تبلیغ می‌کند. او ترجیح می‌دهد انسان‌ها به جای ازدواج مرد با زن به هم‌جنس‌گرایی روی بیاورند. او در این زمینه می‌گوید:
«... زن و مرد هرگز دوستان خوبی نیستند و نخواهند بود. عشاق دوستان خوبی نیستند ولی می‌توانند دشمن هم باشند. ولی مردان با مردان و زنان با زنان بهتر می توانند دوستی کنند رابطه‌ی مرد با مرد بسیار راحت‌تر و قابل فهم‌تر است تا رابطه‌ی زن و مرد. ازدواج دو زن با یکدیگر یا دو مرد با یکدیگر با وجودی که غیر علمی است ولی قابل قبول است و کسی نمی‌تواند مانع آن شود.»(1)
اشو هیچ درکی از روابط زن و مرد نداشته در حالی که رابطه بین زن و شوهر یک رابطه عمیقی است که خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید:خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنواالیها و جعل بینکم مودة و رحمة(2)
اشو از تعالیم الهی بهره‌ای نبرده اما سؤال این است که آیا او خلقت حیوان‌ها را مشاهده نکرده که هریک از آنها به صورت نر و ماده آفریده شده‌اند و طبق غریزه جفت‌گیری آنها همیشه با جنس مخالف است؟
جریان هم‌جنس‌گرایی را هیچ‌ یک از ادیان الهی تایید نکرده بلکه همه‌ی ادیان این عمل را زشت دانسته‌اند و دستور به ترک آن داده‌اند. از جمله خداوند در قرآن کریم در سوره حجراز این جریان انحرافی و بلایی که بر اثر این عمل زشت نازل شده خبر می‌دهد. 
 

منابع:

1) سلسله نشست های آسیب شناسی، جلسه نقد اوشو، حجت الاسلام دکتر محمد تقی فعالی

2)  سوره روم/آیه 21

تولیدی

دیدگاه‌ها

نظر من در مورد نگارش فوق ، اینطور می توانم بیان کنم آقای دکتر محمد تقی فعالی یا از تاریخ چیزی نمی داند و یا می خواهد برای توحیه مسائل غیر انسانی در اسلام تاریخ را وارونه جلوه دهد تا بلکه بتواند فجایع همجنس گرایی در ایلام را توجیح کند و حتی فجایع در تنزل زنان در اسلام ، با توجه به نگارش به اصطلاح دکتر محمد تقی غعالی سوال اینجاست که در زمان آیین زرتشت و تمدن بزرگ ایرانیان که صحبت از تنزل زنان است پس سرداران که رهبریت لشکریان ایران زمین را به عهده داشتند و نام آنان حتی در اطلس جهانی برده شده چه می کردند آیا از سیارات دیگر آنده بودند ، که حتی یکی از آن سرداران زن در لشکر تازیان دیده نشده ، پس این توجیحات نمی تواند رتبه اسلام با این همه خشونت و پایمال کردن حقوق افراد را بپوشاند . و از لحاظ هم جنس گرایی که سخن گفته شده موارد که در رساله های همچون دکتر محمد تقی فعای توجه فرمائید که تأکیدأ در خصوص همجنسگرایی و صحبتهای جنسی ورقها و کاغذها سیاه شده آیا می توان با نسبت دادن آن به آیین زرتشت از سیرت کریه اسلام کاست به محمد رهبر اسلام بنگرید که روزگار را در همجنس گرایی و شهوت بازنان متعدد گذراند این فرد چگونه می تواند راهنمای خدا پرستی باشد . البته این را گفتم ابتدا بدلایل واقعی و دوم اینکه اسلام برای توجیه خود بقیه ادیان توهین می کند بی توجه به اینکه اسلام با کتاب تازی نامه خود یا به خود قرآن که نگارشی از آیات شیطانی است را به رسمیت می شناسد . اشو زرتشت پیامبری واقعی بود که مسلمانان هر چه گویند نمی توانند وجه آن را نابود کنند ولی تازیان خود با گفتن حقیقت از محمد از همجنس گرایی و زن پارگی او وجه او را خراب کرده اند . پس آقای دکتر با بیان مطالب بیهود بیش از این بوی تعفن اسلام را بالا نیاورید و بگذارید به همین صورت باقی بماند . با سپاس از شما

معلومه شما کم اوردی که داری به اسلام و پیامبر اسلام و کتاب اسمانیش توهین میکنی استدلال عقلی و مدرک هم نداری برای گفته های پوجت شما که از اسلام چیزی نمیدونی لطفا نظرتو واسه خودت نگه دار اینقدر به اسلام توهین نکن اول برو کمی در باره ی تاریخ اسلام بخون اصن کمی هم در این باره مطالعه داشته باشی میفهمی که زمان جاهلیت ارزشی برای زنان قائل نبودن مخصوصا عرب جاهلی که زنان پست میدونستن دختران رو زنده بگور میکردن و سنت های جاهلی دیگه ای در مورد زنان داشتن که همشون با اومدن اسلام و دستور های دین و نزول ایات قران با این مضمون از بین رفت در ضمن دلایل متعددی هم هست که ثابت میکنه ازدواج های پیامبر اسلام از روی شهوت رانی نبوده: 1. پیامبر اسلام در سن بیست و پنج سالگی یعنی دوران شور و هیجان جوانی با خدیجه بانویی که بنا به مشهور با او تفاوت سنی زیادی داشت و نشاط و جوانی را در زندگی خانوادگی سابقش از دست داده بود ازدواج کرد و مدت بیست و پنج سال با او به سر برد. 2. تا خدیجه زنده بود با هیچ زن دیگری ازدواج نکرد با آنکه تعدد زوجات در جامعه آن روز عربستان کاملا رواج داشت. 3.ازدواجهای بعدی پیامبر پس از پنجاه سالگی او (اندکی پیش از هجرت و اغلب بعد از هجرت) بوده که از طرفی سالهای پیری و از طرف دیگر دوران گرفتاریها و اوج مشکلات سیاسی و اجتماعی و نظامی آن حضرت بوده است . آیا می توان باور کرد که کسی با این وضع در فکر هوسرانی باشد؟ آیا اصولا پیامبر در مدینه فرصت پرداختن به اینگونه کارها را داشت؟ (برای آگاهی بیشتر در این زمینه رجوع شود به تفسیر آیه 1-5 سوره تحریم) 4. آیا زندگی با زنانی که دارای اخلاق و سلیقه های گوناگون بودند و برخی از آنها با ناسازگاریها و حسادتهای زنانه بارها پیامبر را رنجانده و آزرده خاطر می ساختند با عیش و خوشگذرانی سازگار است؟ 5.هر یک از همسران پیامبر از یک قبیله بودند و باهم هیچ خویشاوندی نداشتند آیا وصلت با قبائل مختلف تصادفی بود؟ 6.پس از هجرت به یثرب علاوه بر گسترش اسلام و افزایش نفوذ معنوی پیامبر (ص) در دلها موقعیت و قدرت اجتماعی و سیاسی حضرت نیز بسیار بالا رفته بود و رئیسان قبائل عرب افتخار می کردند که پیامبر با دختر آنها ازدواج کند اما زنانی که حضرت آنها را به همسری برگزید نوعا زنانی سالخورده و بیوه و بی پناه بودند در حالی که خود او مردان را به ازدواج با دوشیزگان تشویق میکرد. دیدید که با این دلایل کاملا منطقی میفهمیم این ازدواجها نوعا انگیزه عادی نداشته بلکه جهات سیاسی و اجتماعی و مصالح اسلام در آنها منظور بوده. برخی از آن زنان بی سرپرست و بیوه بودند و پیامبر با پوشش ازدواج آنها را تحت سرپرستی قرار داد. برخی دیگر به قبائل یا خاندانهای بزرگ وابستگی داشتند و هدف پیامبر جلب حمایت قبایل یا خاندان آنها بود. در بعضی موارد نیز مبارزه با برخی سنتهای غلط جاهلی بوده که برید در این مورد مطالعه کنید که اطلاعات بیشتری به دست بیارید من که میدونم شما اینو نمیخونی ولی اینارو گفتم تا به عنوان یک سرباز امام زمان و یک مسلمان یا حداقل انسان توهین های شمارو بی جواب نذاشته باشم از مسلمانانی هم که این مطلب رو میخونن عذر میخوام بهتر از این جواب ندادم فقط نتونستم این توهین هارو تحمل کنم للهم عجل لولیک الفرج . یا مهدی (عج) ادرکنی

آقای فرخ اسلام را هم کنار بگذارید نمی توان مضرات شوم همجنس گرایی از نظر علمی از قبیل:از بین رفتن نسل بشر. کاهش وزن .افسردگی . تهلیل عضلات. مشکلات عصبی و ... را نادیده گرفت ،چرا که در همجنس بازی شخص توهم دارد که از نظر جنسی ارضاع شده ولی خیالی باطل است مثل این می ماند که تشنه ای بخواهد تشنگیش را با آب شور فرونشاند که جز ابلهان و نادانان کسی دیگر این کار را نمیکند.

این کاملا بی انصافی که شما دروغ های میگوید برای رد یک نظر مخالف اوشو صراحتا در کتاب از سکس تا فرااگاهی بیان میکنه که همجنسگرای برخلاف جریان طبیعت و شما دروغ میبندید بریم انسان به اشراق رسیده برای عوام فریبی ؟

سلام دوست من ممکنه شما تمام کتاب‌های اشو رو نخونده باشید، ولی حقیقت اینکه اشو خود می‌گوید: هم‌جنس‌گرایی را مسئله نکنید. هیچ‌چیز اشتباهی در آن نیست. این ایده اجتماعی است که چیزی را غلط یا درست می‌شمارد. اصلاً مبنای فکری اشو و طریق رشد و تعالی رو تنها تو سکس می‌دونه، یکی دیگر از مبانی مخرب اشو تخریب نظام خانواده است. و به دنبال تشکیل کُمن به جای خانواده بود، و وجود فرزند رو مزاحم می‌دونست درسته اشو چندتا حرف خوب داشت ولی افکار سمی زیادی داره که بنیان فکری اشخاص رو متلاشی می‌کنه

دروغ محض! پیشنهادم اینه یکبار کامل کتاب ایشون رو بخونید ... شما که ادعا مرد خدا بودن داری ، شاید بقیه رو بتونی گول بزنی خودتون رو چی؟! دروغ و تهمت مگه گناه نابخشودنی نیست؟! خودتو اصلاح کن برادر حرف کسی رو عوض نکن چه اشتباه چه درست شما کلا جملات ایشون رو از بیخ عوض کردی و فقط مطالب منفی رو گزاشتی و کامل سانسور کردی! خدارو یاد خودت بیار!

اوشو اونقدر فرد فاسد و پلشتی بود که حتی دولت امریکا (که ادعا میکنه آزادترین کشور دنیاست) نتونست اوشو و کارهاشو (زن بازی، روابط بی بند و بار جنسی، حرکات زشت و مستهجن و بدمستی و...) تحمل کنه. اون چه در این نوشته هم اومده با سند هست. اگر نظر دیگه ای با سند و مدرک بنویسید

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.