اسلام آوردن مبلغان بهائيت در كرج

  • 1393/02/27 - 07:33
پنج تن از بهائيان مقيم كرج مسلمان شدند. اين تازه مسلمانان، از اعضاي محافل و مبلغان بهائيت بودند. آنان مي‌گويند: مهم‌ترين دليل مسلمان شدن بهائيان، ساختار پوچ فکري و بي‌برنامگي بهائيت براي تکامل انسان در ابعاد مختلف روحي و جسمي مطرح کردند. بيت العدل با اعضاي بهائي صادق نيست.

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ همزمان با ايام مبارک رجب و ميلاد باسعادت امير مؤمنان حضرت علي (عليه السلام) چند تن از اعضاي برجسته فرقه ضاله بهائيت با حضور در دفتر مديريت حوزه علميه استان البرز شهادتين خود را علني اعلام کردند.
اين افراد مهم‌ترين دليل مسلمان شدن خود را ساختار پوچ فکري و بي‌برنامگي بهائيت براي تکامل انسان در ابعاد مختلف روحي و جسمي مطرح کردند. همچنين عدم صداقت و وجود دروغ و تناقض در رفتار تشکيلات بهائيت، از ديگر دلايل اين افراد براي خروج از اين فرقه عنوان شد.
يکي از اين افراد (که از فعالين تبليغي اين فرقه محسوب مي‌شد) در مورد مسلمان شدن خود به تاثير کارهاي فرهنگي در سطح کشور اشاره مي‌کند و مي‌گويد: «کارهاي فرهنگي مختلف از جمله چاپ کتب مختلف، روزنامه‌هاي گوناگون، پخش فيلم‌هاي متنوع از صدا و سيما، خبرگزاري‌ها، سايت‌هاي مختلف و غيره سبب ايجاد شبهه‌هاي مختلف براي من شد؛ در جهت پاسخ به شبهات کاملاً منطقي از جمله قبله بهائيت، جاسوسي فرقه وجود تناقض در رفتار و گفتار رهبران فرقه و سکوت محض تشکيلات در برابر سوالات بسيار من تصميم به خروج گرفته و مسلمان شدم.»
س . م نيز که از اعضاي محفل استاني اين تشکيلات محسوب مي‌شد پس از اعلام شهادتين، در فضايي وصف ناشدني و با اشک و بغض از ايجاد احساسي عميق در درون خود سخن مي‌گفت و با اشاره به پوشالي بودن ساختار فکري بهائيت مي‌گويد: «اکنون قدرتي را در درون خودم حس مي‌کنم که هيچ گاه آن را تجربه نکردم و آن، قدرتِ اهل بيت (ع)، بيمه امام حسين(ع) و قدرتِ امام زمان(عج) است. قدرتي عظيم که عقل، از بيان و درک آن ناتوان است.»
ع.م نيز از تولدي دوباره سخن مي‌گويد. او، هدايت و رهيافتن خود به اسلام را نعمتي بزرگ مي‌داند و مي‌گويد: «در اين فرقه چشمان ما را بسته بودند، اجازه سخن گفتن و اعتراض نداشتيم؛ تشکيلات با کوچکترين اعتراض ما، به خانواده و خود ما هشدار شديد مي‌داد و در صورت ادامه مورد طرد قرار مي‌گرفتيم.»
دو خانم که از فعالان اين تشکيلات بودند نيز بعد از مسلمان شدن مي‌گويند: تساوي حقوق رجال و نساء در بهائيت تنها ادعاست و دروغي بزرگ.
يکي از اين دو خانم مي‌گويد: «سال‌ها براي بهائيت تلاش کرديم و احساس مي‌کرديم که براي اعتقاد خود تلاش مي‌کنيم. در اين فرقه بخش عظيم تبليغي به دوش خانم‌هاست و اين در حالي‌ست که هيچ گاه اجازه انتخاب شدن در انتخابات بيت العدل را ندارند.
حکم زنا و مهريه زن در بهائيت توهيني به جامعه بشري است و مجامع حقوق بشري بايستي به تاريخ بشريت در خصوص برخي احکام توهين‌آميز در اين فرقه پاسخ دهند.»
حجت الاسلام والمسلمين سلطاني نيز پس از جاري نمودن شهادتين براي رهيافتگان، «انسان محوري» و «دوري از اصل الهي فطرت» را ارمغان بسياري از فرق ضاله از جمله بهائيت ناميد.
وي افزود: «هيچ يک از اديان، فرق و مذاهب، نحله‌هاي مختلف و جنبش‌هاي معنوي نوين براي رشد و تکامل جسم و روح انسان، برنامه‌اي به گستردگي اسلام ندارند.»
وي ادامه داد: عصر کنوني عصر شناخت حقيقت است. عصري که به راحتي انسان مي‌تواند با تحقيق و پژوهش با دسترسي به منابع مختلف به راه حق و حقيقت دست پيدا کند. البته دشمنان الهي نيز تلاش‌هاي بسياري در اين زمينه کرده‌اند؛ اما خداوند در قرآن مي‌فرمايد:«يريدُونَ لِيطفِئُوا نُورَ اللهِ بِافوَاهِهِم وِ الله‌ُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوکَرِهَ الکافِرونَ؛ آن‌ها مي‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند، ولي خدا نور خود را کامل مي‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند.»
علي رغم ميل تشکيلات فرقه بهائيت و ايجاد فشارهاي روحي، رواني، طرد، تهديد و غيره عليه افراد، موج خروج از اين فرقه‌ها شدت يافته که بخشي از اين موج نشأت گرفته از روشنگري موثر رسانه‌ها و نشريات بوده و بخش ديگر آن ناشي از فعاليت فرهنگي نهادهاي مسئول در اين زمينه است.
در سال‌هاي اخير، موج خروج از فرقه‌هاي انگشت شمار فعال در خاورميانه شدت گرفته و فرقه‌هايي همچون مسيحيت تبشيري، منافقين، بهائيت، عرفان‌هاي نوظهور  و غيره بيشترين خروج را طي ساليان اخير داشته‌اند.

منبع: خبرگزاري تسنيم

بازنشر

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.