يک سرباز اهل سنت به مذهب تشیع گرويد

  • 1393/01/27 - 18:24
یک سرباز اهل سنت از شهر "سقز" در غرب ايران، با راهنمایی های فرمانده اش و يکي از قاریان برجسته شهرستان برجرود، در کتابشهر این شهر به مذهب تشیع مشرف شد

به گزارش پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب، شيعه آنلاين نوشت: «جمال شريفي» سرباز اهل سنت از شهر "سقز" در غرب ايران، با راهنمایی‌های فرمانده‌اش و يکي از قاریان برجسته شهرستان برجرود، در کتابشهر این شهر به مذهب تشیع مشرف شد.

این سرباز، با بیان اینکه همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی همه با یکدیگر برابرند و باید وحدت خود را در جهان پر تنش امروزی حفظ کنند، گفت: عشق به اهل بیت عليهم السلام و راهنمایی‌های فرمانده‌ام و آقای مرادی (قاري برجسته قرآن) باعث شد چنین تصمیمی بگیرم و خانواده و دوستانم نیز به این نظر من احترام می‌گذارند.

در همين راستا کارگزار کتابشهر بروجرد نیز با بیان اینکه کتابشهر بروجرد محل تجمع همه قاریان قرآن استان و عالمان برجسته است، گفت: «جمال شريفي» از مراجعه کنندگان دائمي این فروشگاه بود و با مطالعه کتاب‌هایی در زمینه تشیع که در این فروشگاه عرضه می‌‌شود، از جمله «آیین وهابیت» نوشته حضرت آیت الله شيخ «جعفر سبحانی»، «شب های پیشاور» نوشته "سلطان الواعظین"، «المراجعات» تأليف علامه "شرف الدین" و «احتجاج» تأليف شیخ طبرسی به آیین تشیع مشرف شد.

«جمال شریفی» که چند روزی است دوران خدمت سربازی‌اش را به پایان رسانده و به زادگاهش بازگشته گفت: این روزها در کنار خانواده و دوستان زندگی می‌کنم و همه آشنایان از تصمیم بنده خبر دارند و رفتارشان نسبت به من تغییر نکرده و با احترام با من برخورد می‌کنند.

بازنشر

دیدگاه‌ها

خوش به حال شما که خانوادتون شما را میپذیرند ،من هم شیعه شدم خانواده ام خیلی متعصب اند من تقیه میکنم کاش یه کسی باشه دردو دلهامو بهش بگم برایم دعا کنید

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.