گردهمايي متبريان و مستبصران بهائيت مقابل دفتر سازمان ملل

  • 1392/12/21 - 10:23
در راستای محکومیت جنایات و اعمال ضد انسانی فرقه بهائیت گروهی از متبریان و مستبصران از این فرقه ضاله به همراه دیگر اقشار و گروه‌های دغدغه‌مند و حامی حقوق‌بشر، تجمعی اعتراض‌آمیز در مقابل دفتر سازمان ملل‌ متحد در تهران برگزار می‌کنند تا صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان و جهانیان برسانند و نشان دهند که مظلوم‌نمایی‌های این فرقه در زمینه نقض حقوق اولیه انسانی شهروندان بهائی در ایران -که همواره سعی در بزرگ‌نمایی آن در رسانه‌‌ها را دارند- ادعایی بیش نیست.

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ در راستای محکومیت جنایات و اعمال ضد انسانی فرقه بهائیت گروهی از متبریان و مستبصران از این فرقه ضاله به همراه دیگر اقشار و گروه‌های دغدغه‌مند و حامی حقوق‌بشر، تجمعی اعتراض‌آمیز در مقابل دفتر سازمان ملل‌ متحد در تهران برگزار می‌کنند تا صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان و جهانیان برسانند و نشان دهند که مظلوم‌نمایی‌های این فرقه در زمینه نقض حقوق اولیه انسانی شهروندان بهائی در ایران -که همواره سعی در بزرگ‌نمایی آن در رسانه‌‌ها را دارند- ادعایی بیش نیست.

بر اساس این گزارش فارس، تجمع مذکور ساعت 10:30 روز یکشنبه 25 اسفند ماه جاری در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، ابتدای بلوار شهرزاد برگزار خواهدشد.

همچنین شرکت‌کنندگان در پایان این تجمع با امضای طوماری، درخواست خود را مبنی بر رسیدگی به جنایات این فرقه تروریستی به مسئولان و نهادهای ذیربط اعلام خواهند کرد.

 

فرقه ضاله بهائیت که مقر اصلی آن در اراضی اشغالی و تحت حمایت رژیم صهونیستی است با پیوند به این موجود نامشروع، از ابتدای شکل‌گیری تاکنون با ریختن خون‌ هزاران بی‌گناه ریشه دوانیده و امروز با مظلوم‌نمایی، ادعای حقوق بشر دارد.

به نظر می‌رسد در مجامع حقوق‌بشری جای مردم مظلوم ایران به عنوان شاکی و سران و تروریست‌های فرقه ضاله بهائیت به عنوان متشاکی عوض شده‌است.

جنبه ضدحقوق‌بشری این فرقه ضاله، تنها به اعمال جنایات و ترورهای فیزیکی منحصر نمی‌شود، بلکه حاکمیت یک برنامه‌ تشکیلاتی بر زندگی پیروانش، آن‌ها را از کودکی تحت کنترل و تربیت ذهنی قرار داده و امکان هر گونه تحقیق و آزادی اندیشه را از ایشان سلب می‌کند، بعد دیگر جنایت ضدبشری این تشکیلات صهیونیستی است.

این فرقه همچنین با آن ‌دسته از بهائیانی که از این مسلک جدا شده و هدایت می‌یابند، به غیرانسانی‌ترین شکل ممکن از طرد گرفته تا ترور شخصیت، برخورد می‌کند و به این ترتیب رویکرد غیرانسانی خود را تکمیل می‌سازد.

منبع: فارس

بازنشر

افزودن نظر جدید

CAPTCHA
لطفا به این سوال امنیتی پاسخ دهید.
Fill in the blank.